Hieperdepiep!

Sara 

21 gedachtes over “Hieperdepiep!

  1. Er is er één jarig hoera hoera
    Dat kun je wel zien dat is zij
    Dat vinden wij allen zo prettig jaja
    En daarom zingen wij blij
    Zij leve lang hoera hoera
    Zij leve lang hoera hoeraaaa
    Zij leve lang hoera hoeraaaaaaa
    hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaa
    hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    http://melodymusic.web-log.nl/melodymusic/2011/06/-woens-wil-1-51-jarig-.html

    Van harte gefeliciteerd lieverd!!!

    -x-♥

  2. Gefeliciteerd… vedorie, is Melody mie net veur… hoe kriegst veurmelkoar….

    Ken ik nog net mit d’r metzingen…
    Hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Hanneke, ik wens doe ain schiere dag, de zunne heb ik doe al tou gestuurd.!!!!

    Dikke verjoardagskus van Alie!

  3. Heel hartelijk gefeliciteerd nogmaals!!!
    En uiteraard een hele fijne dag met zijn allen gewenst, maar met die feestvierders om je heen gaat dat vast wel lukken.
    Gezongen heb ik al dus dat doe ik niet nog een keer… 😉
    Liefs en een dikke verjaardags-smuffel, Trees

  4. Van harte gefeliciteerd. Te horen bij de oude garde maar dat je dat nog lang niet kan zien, is dat niet heerlijk? Ik wens je een heel fijne verjaardag. De kadootjes zullen inmiddels wel opengescheurd zijn. Nou, ik ben nu al benieuwd naar het verslag.

  5. Hanneke, van Harte Gefeliciteerd met je 50ste verjaardag!
    Vanaf nu wordt het alleen maar beter, het beetje vergeetachtigheid moet je maar op de koop toe nemen, dat hoort erbij. 🙂

    Willie.

  6. Van harte gefeliciteerd met het bereiken van deze leeftijd. Niks om bang voor te zijn, maar wel speciaal, omdat Sara er dan altijd bij wil zijn……
    Ben ik je dus zo’n 20 jaar voor……..

  7. Nèt een dagje te laat, maar daarom niet minder welgemeend; van harte gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal. Vijftig is een heerlijke leeftijd (vooal als je bijna zestig bent ;-)).

Zeg het maar:

