Ik twitter!

Wat heb ik me nu weer aan laten praten. Zit ik zomaar op twitter!
Zoon vond het de hoogste tijd voor me worden, heeft de daad bij het woord gevoegd en een account voor me aangemaakt.
Meteen heb ik Mojo een tweet gestuurd, wat zal ze schrikken! Haar bijna bejaarde moeder op de moderne toer!
Vanaf nu kan ik interessante, nutteloze berichten delen, zoals: de rookworst is in de aanbieding. Of: Ik heb jeuk op mijn rug en ik kan er niet bij.
Of wat dacht je hiervan: Zit ik op mijn jacht in Italixeb, drijft Clooney voorbij!
Prachtig toch?
Wees maar niet bang, de enige reden dat ik dit account heb, is dat ik nog meer mensen met mijn blogs kan lastig vallen. Ghegheghe.
Honderdveertig karakters is toch veel te weinig om je boodschap de wereld in te sturen!
Daar heb ik minstens honderdveertig woorden voor nodig!
Vanmiddag heb ik vrij, eens kijken of ik nog bekende twitteraars kan stalken.
Tot tweets!

Tweety 

mijn naam? hannekelive
what else?

17 gedachtes over “Ik twitter!

  1. ps heb je je weblog al aan je twitter gekoppeld?
    Zo verschijnt er automatisch de link naar elk nieuw bericht in de timeline van hen die jou op twitter volgen en zien ze dat je iets geplaatst hebt…

  2. Ik twitter nu sinds bijna twee weken. En het is toch wel erg leuk. En veel minder druk dan ik gedacht had, maar dat komt misschien omdat ik niet zoveel mensen volg.
    Maar goed: jij hebt nog geen enkele tweet geplaatst zag ik.

  3. Haha, nooit te oud om te leren hoor! Ik heb ook al een hele tijd een twitteraccount, doe er niet veel mee maar ik zal je opzoeken en gaan volgen…
    Nog xe9xe9n nachtje……………………………….

  4. Proest, ja ik weet dat je twittert 🙂
    Je had me al gevonden, voor ik wist dat het op je blog stond..
    Zie je wel dat ik een mega achterstand heb met lezen ;-))

Zeg het maar:

