Een feestje, een feestje én….een feestje

Het laatste weekend van mijn veertigers, heb ik goed gebruikt.
Allereerst heb ik vrijdagavond met een stel vriendinnen de boel op stelten gezet in het ontmoetingscafé. Een initiatief van onze kerk, waar helaas niet zoveel mensen op afkwamen. Maar dat mocht voor ons de pret niet drukken.
Dat een hele avond op jus d’orange (ja, écht waar!! want BOB…) niet zo goed voor je is, merkte ik de volgende ochtend toen ik met een heuse kater wakker werd. Die moest snel weggepoetst worden, want ’s avonds zouden we naar Rotterdam, waar vriend Jos zijn vijftigjarige bestaan vierde. Het werd een gezellige avond. De jubilaris werd ontzien, want naast een meer dan levensgrote pop en teksten op het raam, heeft niemand hem echt gepest: geen akelige liedjes met al de missers van de afgelopen vijf decennia, geen valse stukjes over dat je leven nu echt voorbij is, of etterige diaseries waarbij de meest vreemde haardrachten en kledingstijlen uitgebreid afgezeken worden. Het bleef allemaal feestelijk. Tot wij uit Rotterdam vertrokken, want na een halfuurtje kwamen we vast te staan in een file. Anderhalf uur hebben bij Bunnik stil gestaan. Na tweeën waren we dan eindelijk thuis.
De volgende dag waren we uitgenodigd bij Worm en An, want die zijn alweer een jaar getrouwd! Ja ja, zo snel gaat dat! Koffie met gebak gegeten en daarna een hilarische fotoreportage gekeken….. maar daar moet je bij geweest zijn.
Gisteravond onderuit op de bank en weer te laat naar bed.
Vanochtend half slapend naar mijn werk gegaan, waar het toch nog allemaal goed kwam.
En dan nu op naar woensdag.
De dag waarop ik Sara zie.

Slingers 

11 gedachtes over “Een feestje, een feestje én….een feestje

  1. Zoooo, je hebt weer niet stilgezeten! Gezellig!
    Nog gefeliciteerd met het 1 jarig jubileum van Worm en An. Feliciteer ze maar van mij!
    En woensdag hoor je bij de 50ers…hahaha, het doet geen pijn hoor!
    Dikke verjaardagskus alvast!

  2. Nou, Sara valt best mee hoor!! Mijn ontmoeting met haar was erg gezellig!!!
    En na zo’n feestelijk weekend kan er best nog een feestje met Sara bij, toch …….??

    Vast een hele fijne dag gewenst.

  3. Laat Sara maar komen. Tenminste, als ze maar dezelfde leuke stukjes blijft schrijven.
    Het grote aftellen is begonnen… Alvast een prettige dag en nog massa’s gezonde jaren NA je vijftigste! Ach joh, feesten verleer je net zo min als fietsen.

    groetjes,

  4. Het feesten is nog niet afgelopen dus ,je gaat gewoon door nu met je eigen feestje 50 jaar !Welkom bij de club ,ik heb er bijna alweer 10jaar sara opzitten jeeemig ik wordt oud !!!!
    Hanneke alvast gefeliciteerd ik wens je een fijne 50ste verjaardag !
    Lieve gr…ida

  5. Vanmorgen gereageerd. Reactie nu weg. Vreemd.

    Hoe dan ook: alvast gefeliciteerd met je 50e verjaardag. Je hebt er al een leuke dag opzitten en morgen wordt vast nog leuker. Geniet er van 🙂

  6. Je hebt het er maar druk mee, met al die feestjes. Felicitaties voor iedereen, die een felicitatie verdient. En dan morgen je eigen vijftigste! Ach, de overgang van 49jarige jonge blom naar 50jarige bijna omgevallen pioenroos, gaat geheel vanzelf.:-)
    Geniet van de dag morgen.

Zeg het maar:

