Dixebten

Bram, volgens mij ben ik weer wat dikker geworden.
Nee hoor.
Je kijkt niet eens! Doe die krant eens weg en kijk!
Meisje, je ziet er prachtig uit.
Ik weet het niet, vorig jaar zat deze broek veel minder strak. En kijk die rolletjes hier eens.
Hmmmm.
Ik loop straks voor gek op het strand.
Hmmmm.
Ik heb gelezen dat er een nieuw dieet is: het Dukan dieet.
Oh.
Het is een enorme rage. Die Kate van William is er enorm mee afgevallen en haar zusje ook. Die zagen er toch prachtig uit?
Zeker.
En het lijkt me veel beter vol te houden dan Sonja Bakkeren, het South Beach dieet, Montignac, Atkins en die andere dixebten die ik heb gedaan.
Hmmmm.
Bram, je hebt geen woord gehoord van wat ik gezegd heb.
Eh jawel hoor, je zei dat we zo gaan eten?

Afvallen 
geschreven voor ZOZ

9 gedachtes over “Dixebten

  1. Ja hoor, zet ons mannen maar weer in de hoek. Alsof alle Brammen van de wereld zo zijn. Terwijl er heel gevoelige, spirituele en betrokken mannen bestaan. Ik ehhhh… nou goed… ik houd mijn mond al. Als vrouwen een nieuw dieet hebben gevonden is er toch geen kruid tegen gewassen.

    Maar ik blijf van mening. Willen de kilo’s er blijvend afgaan, dan doet afvallen gewoon pijn. Maria gelooft me ook niet.

    (*Plato banjert onbegrepen terug naar eigen weblog*).

  2. Achhh gosssssss ik ‘hoor’ die Bram al denken…
    ‘heb je haar ook weer, weet ze nou niet dat ik van haar hou om wie ze is en niet om hoe dun of dik haar kont is…’ en waarop Bram dan vervolgens nijdig besluit : “ik ga er niets meer van zeggen, dat eeuwige gezeur op zaterdag ook altjd, dan weer dit dan weer dat, bah er zijn toch wel belangrijkere zaken in het leven’ en neuriet er vervolgens vrolijk op los… na nannaanaa zeur niet, zeur niet, zeur niet, naa lalalallelalaa

  3. Zo, toch maar de stoute schoenen aan getrokken om toch ook eens te reageren i.p.v. alleen maar te lurken 😉
    Na onze ontmoeting in Emmen op de weblogmeeting heb ik je leren kennen als een super leuk en gezellig mens met veel humor, het was een leuke en gezellige dag hxe8?.
    Ik ben momenteel niet zoveel op de digitale snelweg te vinden maar heb op de weblogmeeting ook aangegeven waarom niet, maar wanneer het mogelijk is ga ik wat vaker bij je reageren als je het goed vind…
    ——–
    Jou leuke log over dixebten, zal voor menigeen erg herkenbaar zijn 😉
    Er was ook altijd zo’n leuke reclame die ongeveer op hetzelfde neerkwam en later werd omgedraaid en de man met zijn kont en heupen voor de spiegel stond te snakken naar een compliment van zijn partner!!

    Liefsssss, Hanny (friesenfruitig)

  4. Erg leuk geschreven. En ja, Bram zal wel denken : al dat gezeur!
    Ik probeer inderdaad niet meer te dieeten, maar valt niet altijd mee hoor, als je klering gaat kopen of de bikinitijd weer aanbreekt!!

  5. Pfffffffffff…vanmorgen al lekker erover gezeurd bij Melody…
    Die lijn is en blijft een crime en die mannen (zeker die mannen die zelf nergens last van hebben en alles, maar dan ook alles kunnen eten en drinken wat ze willen) begrijpen er echt niks van. “Nou…dan eet je gewoon minder, nou dan snoep je toch niet..” Lekker makkelijk als je alles, maar dan ook alles lekker vindt…!
    Oneerlijk he deze wereld maar ja, de mensen die er mee behept zijn zullen er hun hele leven last van houden. En toch blijf ik lachen hoor :-))))))

Zeg het maar:

