Tegenstellingen: haat-liefde

Haat-liefde 

Uitleg overbodig, dacht ik zo……

18 gedachtes over “Tegenstellingen: haat-liefde

  1. S C H A T E R L A C H…

    uitleg overbodig voor mij inderdaad, maar ja ik ben een vrouw…

    hoe het met je mannelijke bezoekers zit? Hmmmmm die hebben toch maar 2 hersencellen waarvan er eentje in het wormvormig aanhangsel zit dus of zij het snappen vraag ik me af ;-)))))))))))))))))

    Geweldige bijdrage, super origineel, alhoewel als ik dit van al van iemand zou mogen verwachten kan het niemand anders zijn dan jij 😉

    -x-?

  2. PS… Plato heeft (bijna) gelijk, ik kom net van de super terug met………..jawel………….rozijntjes in chocolade gevuld…. straks voor de buis met een dvd-tje hummmmmmm

  3. Daar mag je me dus echt voor wakker maken, heeeeerlijk!!!
    Maar ook ik heb die haat-liefde verhouding met chocola.
    Ik koop het alleen nog voor in ’t weekend.
    Heb zelfs geen hagelslag meer in huis. Dat belandde te vaak via mijn hand in de mond. Voel me wel een slappeling hoor om er geen weerstand aan te kunnen bieden…

Zeg het maar:

