OUD!

Weet je wanneer je echt oud bent?
Wanneer Sinterklaas jonger is dan jij!!!!

http://www.nu.nl/algemeen/2520517/bram-van-vlugt-legt-werk-als-goedheiligman-neer.html

Sinterklaas 

 

14 gedachtes over “OUD!

  1. Robbie en ik hebben de enige echte Sint een hand gegeven, samen met de enige echte hoofdpiet (die ondertussen ook al vervangen is). Dan kan een losse Flodder nog maar weinig goed doen.

  2. Hihihi Hanneke, die is goed. Had er zelf ook een blog over geschreven. Zei dat een vervanger van goede huize moest komen maar ben niet zo zeker of huize Flodder dat nou wel is! 😀 Heb t Sinterklaasjournaal ook gezien maar moet wel wennen aan de Sint zijn stem hoor! Pff…

  3. Deze flodder had mij voorbij mogen gaan hoor, ik zei eerder vandaag nog tegen iemand ‘je bent zo oud als je je voelt en ik voel me nog zo jong..’
    Niet weten dat ik dat gevoel diezelfde dag nog helemaal kwijt zou zijn want ik ben dus ouder dan Sinterklaas, 1083 dagen om precies te zijn….boehoehoeeesnikkkkkeee

  4. Stefan de Walle, uitgerekend hij, DE Kees uit Flodder, ik zie er naar uit maar ik vind het ook een beetje precair. Hoewel het een zeer respectabele acteur is.

Zeg het maar:

