Thursday challenge: Spring (voorjaar)

Spring 

Spring is in the air!

12 gedachtes over “Thursday challenge: Spring (voorjaar)

  1. Hartstikke leuk! Dat is nou precies waar ik aan dacht toen ik die opdracht zag…
    Een vriendin van Diana heeft eens een foto van haar gemaakt toen ze op de trampoline stond te springen (heb jij ook wel gedaan toch?), daar dacht ik toen meteen aan.
    Die foto hangt in hééél groot formaat bij haar op de WC… 😉

  2. Precies zo beschreef ik het bij Mel. Maar ik had geen fototoestel beschikbaar en bovendien zijn mijn foto’s meestal slechter dan wat ik op weblog zie. Hier is het perfect verbeeld. Leuk.

Zeg het maar:

