Nu even niet! en update

Zo, daar ben ik mooi onderuit gekomen.
Komende zaterdag zou ik met Mojo naar de stad gaan om de kledingkast weer eens aan te vullen.
  ‘Ik heb echt niets meer, mam!’
In de loop van de week kwamen er steeds meer berichten dat het zaterdag een prachtige dag zal worden. Ik zag het voor me: met zwetende voeten en plakkerige lijven door de winkelstraat sjokken. Passen in hokjes waar de indringende lijflucht van je voorganger nog hangt. Alle terrassen vol, dus binnen eten. Kortom: zonde van zo’n mooie dag.
Maar beloofd is beloofd.
Gisteren kwam Mojo uit school:
  ‘Vind je het goed dat vriendin J. morgen komt logeren?’
Natuurlijk vind ik dat goed.
  ‘Maar onze shopplannen dan?’ vraag ik.
Ze slaat een hand voor de mond.
  â€˜Oeps, vergeten. Vind je het erg?’
  ‘Nee hoor, gaan we toch gewoon een andere keer.’
Nu hoop ik, dat het geen 1 april grap van haar  was, zodat ik morgen toch nog aan de bak moet.

Shop_till_you_drop 

Update: nog geen minuut na plaatsing van deze blog, kreeg ik de SMS: J. komt niet logeren.
Dat betekende morgen naar de stad.
Gelukkig heb ik het af kunnen kopen met een: 'vanavond naar het dorp voor schoenen en volgende week naar de stad voor kleren'.

Pfff, je moet wel inventief zijn als moeder zeg! 

19 gedachtes over “Nu even niet! en update

  1. Zo dus daar kwam je mooi onderuit! Geniet lekker van je rust op die mooie zaterdag…! En zondag kom ik terug dus dan neem ik een koffer zon mee, komt helemaal goed hoor!
    Liefs, Trees

  2. Ze houden nog steeds vol, dat het een fantastische dag wordt morgen. Ik hoop, dat je de kans krijgt er van te genieten. Samen met je dochter languit op een ligstoel in de tuin, of zo.:-)

  3. Goeie deal..!!
    Maar de temperaturen worden al wat bij gesteld, en wordt het vast niet zo warm als jij denkt.
    En dan vind jij sjoppen ook leuk..!!
    Veel plezier.
    Fijn weekend.

  4. Ja, dochters he? Die kosten wat, zullen we maar zeggen!!
    Hier valt vandaag het weer al weer wat tegen. Bewolkt en echt geen 25 graden, maar goed, toch wel lekker! En nu maar duimen dat het volgende week niet zo’n plakkerige warme zaterdag word.

Zeg het maar:

