Weekend

Ik ben gebroken! Wat een weekend.
Allereerst de vrijdagavond: de tuttenklup reünie (je moet het beestje toch een naam geven hè?).
Gezellig samen gegeten en genoten van de kookkunsten van twee tutten en later nog een film gekeken: ‘Calender girls’, over een groep dames van middelbare leeftijd, die een naaktkalender gaan maken voor het goede doel. Leek ons ook wel wat, we zijn met ons zessen, dus ieder krijgt twee maanden. Het goede doel wordt nog nader bepaald, maar wordt waarschijnlijk een weekje weg met de klup.
Tussen deze activiteiten door hebben we natuurlijk veel gekletst en gelachen.
De zaterdag: de weermannen en vrouwen beloofden ons prachtig weer, dus een uitstekend geschikte dag voor het zomerklaar maken van de tuin.
Ruim vier uur lang heb ik , gesnoeid, geknipt, verplaatst. geharkt en gesleept met zakken tuinaarde. Aan het einde van de middag ben ik neergestort op de bank om er nooit meer vanaf te komen. Maar wat is nooit, als je ’s avonds een verjaardagsfeestje hebt. Dus heb ik me van de bank afgesleept om een flinke warme douche te nemen, daarna was ik weer iets opgekikkerd, fit genoeg voor Baksteens verjaardag. Na een gezellige avond dook ik rond middernacht het bed in, om direct in slaap te storten.
En dan is het nu zondag en hoeft er niets. Maar goed ook, want mijn lijf geeft ruimschoots aan dat het voorlopig wel welletjes is geweest en voelt aan alsof ik uren in de boksring heb gestaan..
En de taart? Die was weer voortreffelijk. 

Taarrt benno 

 

 

16 gedachtes over “Weekend

  1. Wat een mooie taart zeg! En jij hebt een zeer geslaagd weekend gehad. Genoten, gewerkt, gevierd… alles zat erin. En nu… een beetje uitgerust?
    Groetjes!

  2. Tja meis, je bent nu eenmaal geen 25 meer!Met andere woorden: je hebt bijna het dubbele van Benno zijn leeftijd bereikt.
    gnagna,een beetje leedvermaak mag wel toch?

    San, m,n complimenten voor de leuke taart!!!

  3. Ja…na zulk soort dagen merk je dat je geen 20 meer bent hè!!

    Wat een SUPER gave taart!!
    Zonde om aan te snijden zeg!!

    doe maar een beeetje rustig aan.

    liefs Carla.

  4. Leuk zo’n instortweekeinde. Ik had het een paar dagen eerder toen ik mijn tuinhuisje moest afbreken en de troep opruimen. Drie dagen later was ik zelf rijp voor de sloop. Dus ik begrijp je. Spierpijn al weer een beetje over?

  5. Heerlijk zo’n weekend en het weer zat ook mee!
    Dat lijkt een leuk idee, zo’n kalender, ik heb wel naar het programma van Anita Witzier gekeken (weet niet meer hoe het heet) maar ik vond het altijd wel leuk!

  6. Hanneke toch, je bent idd geen 20 meer zoals Carla ook al schreef!
    Gedraag je toch eens naar je leeftijd. ’t Hoeft niet persé met een geranium hoor 🙂

  7. Ha, ha, we hebben hetzelfde gedaan, ook ik heb in de tuin gewerkt zaterdag en gisteren is er ook niet veel uit mijn handen gekomen, en de kinderen maar grapjes maken over oude moeders!! Die taart is super geworden, als hij net zo lekker smaakt als hij er uit ziet!!

  8. Gaaf zeg om ook een kalender te gaan maken, en dan wel benieuwd naar de foto’s! ;- p
    Heerlijk zo’n weekend, zowel ontspannend als inspannend, maar je hebt je uurtjes nuttig doorgebracht!
    Nu de tuin zomerklaar is dan maar veel genieten van het mooie weer!

Zeg het maar:

