Tunnelvisie

Verbijsterd lig ik in mijn ingestorte Karin-is-de-mol-tunnel.
Vanaf aflevering 1 was ik er zo zeker van: Karin de Groot is de mol! Hoe anders kun je ronde na ronde overleven als je op de verkeerde mol zit? Hoe bestaat het dat ineens de hoogtevrees is overwonnen?
Alleen een mol kan dat. En wat dacht je van die groene handdoek die ze bij het mastermindspel kreeg? Pure hint toch?
Niets is wat het lijkt. Allemaal illusie! Karin is niet de mol.
Dan moet Patrick het wel zijn, mijn reserve mol, ook vanaf het begin.
Ik pak een schepje en graaf me langzaam uit mijn tunneltje.
Volgende week zullen we het weten.
Wie Is De Mol?
Patrick of Art?

Wie_is_de_mol_test 

11 gedachtes over “Tunnelvisie

  1. Helaas heb ik niet alle afleveringen gezien maar toen mijn mol, Jan Kooijman, eruit was ging ik voor Anna en toen voor Art…
    Dus dat wordt hem! Je zit hartstikke fout dus…

  2. Ik kan het zelf nog steeds niet geloven, maar mijn mol, Art, zit er dus nog steeds in! Maar ik wil erom wedden dat het patrick is. Het is namelijk zo dat ik vrijwel alle aflevering steeds iemand koos die uiteindelijk in de finale zit en nooit de mol was, dus dat zal nu ook wel weer zo zijn….hahahaha!
    Maar ik vind het een geweldig spelprogramma en volg ik het al vanaf de eerste aflevering!
    Fijn weekend hoor!

  3. ik vind het jammer dat ze zo’n goed (Belgisch!) programma niet meer op onze nationale zenders tonen…

    Zelden is een eerste indruk ook meteen de juiste…

    Fijn weekend, Hanneke!

  4. Ik was ook helemaal verbijstert dat karin niet de mol was ,en nu kan ik geen keuze maken !
    Wat duurt zo,n week dan lang ,was het maar donderdag !!!
    Fijn weekend
    Liefs ida

  5. Ooh Hanneke, ik zat net als jij!
    Karin móést het zijn, en als zij het niet was, dan misschien toch Patrick!
    Zulke domme dingen die ze deed, en de ene keer zeggen dat ze hoogtevrees heeft en de andere keer zomaar weer de hoogte in gaan…
    Toch denk ik dat ze het programma ook manipuleren op een of andere manier, ze zat tot 2x toe op de verkeerde!
    Ik ben er nu van overtuigd dat het Patrick moet zijn, Art legt het er te dik bovenop qua mollen mijns inziens…
    Fijn weekend, kenniewachtetotvolgendeweek!!

  6. Haai, daar ben ik weer! En genoten!!!! 🙂
    En jij, ben je al wakker na het verjaardagsfeest?? Proficiat hoor!
    Dit jaar heb ik de Mol niet gevolgd, ik heb er geen geduld voor!
    Nog een paar daagjes en dan weet je het, kan je weer rustig slapen!!

  7. Mijn Mol is vanaf t begin Art… Ik ben heel slecht in t oppikken van clue’s dus ik hoop maar dat ik t goed heb deze keer. Ieder jaar is t om en om, man een Mol, ander jaar, vrouw een mol, vorig jaar was t een vrouw dus dit jaar moest t wel een man zijn. Ik denk nog steeds dat t Art moet zijn, maar wie weet, toch Patrick.. 😉

Zeg het maar:

