Onder de hamer

Ik heb gehoord, dat de inboedel van Paleis Soestdijk geveild wordt.
Zal ik een bod op de gordijnen doen?

Soestdijk 

 

 

11 gedachtes over “Onder de hamer

  1. Wij hebben afgelopen zomer een rondleiding gemaakt in Paleis Soestdijk en de gordijnen zagen er echt niet uit vond ik, beetje snotterig, hahaha!
    PS: vanaf nu zijn er weer rondleidingen op vrijdag, zaterdag en zondag.

  2. Doe maar niet, er zullen vast wel meer van die mensen zijn die hun snot daarin hebben gesmeerd.
    Het zal je toch gebeuren dat je het snotgebeuren van een ander in je kamer hebt hangen. GETVERDEGETVER!

  3. Wie weet hoe lang die gevallen daar al hangen jóh.
    Wie weet vallen ze van ellende uit elkaar als ze ervan af komen.

    Hier in lelystad staat bij Het Goed een secretaire van Soestdijk…heb hem nog niet in het echt gezien hoor.

    liefs Carla

  4. Hahaha, ja dan kan je wel meteen aan de was…brrrrr

    Maarre…ik lees net in een reactie dat Soestdijk weer vanaf 1 maart is opengesteld… Geweldig, ik kan gewoon in de herkansing!!!
    Ga ik lekker in de zomer dan zal de sneeuw ons in ieder geval niet meer tegenhouden!

Zeg het maar:

