Hieperdepiep

Vandaag is ze dan echt jarig, San is eenentwintig geworden.
Gisteravond een gezellig verjaardagsfeest gehad. 
Haar laatste bij ons thuis. Toch wel vreemd.
Lieve San, van harte gefeliciteerd en ik wens jou en Baksteen een heel mooi jaar toe, met toch wel als hoogtepunt 9 september, de dag van jullie huwelijk.
Hieronder foto's van de fantastisch mooie en lekkere taart, die San zelf gemaakt heeft.
Taartsan Taartsan2 Taartsan1

17 gedachtes over “Hieperdepiep

  1. Van harte gefeliciteerd met je dochter ,en wat een mooie taart heeft ze gemaakt prachtig !Ze gaat vast haar eigen bruidstaart maken !
    Gr…ida

  2. San van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Hanneke gefeliciteerd met je grote dochter. 🙂
    Wat een prachtige taart zeg, kan zo dienst doen als bruidstaart. 😉

  3. Van harte gefeliciteerd allemaal!! Wat een supertaart zeg, echt heel knap van haar, en was hij net zo lekker als dat hij er uit zag? zonde om in te snijden!!

  4. Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Sandra!
    En voor de hele familie natuurlijk ook de felicitaties.
    Wat een prachtige taart! Niet voor te stellen dat ze pas een paar maanden bezig is met die taarten maken!
    Geniet nog even van vandaag…morgen weer aan het werk!
    Liefs, Trees

  5. Van harte gefeliciteerd allemaal!! Wat een leuke taart zeg zonde om in te snijden!!Maar gelukkig hebben jullie de foto’s nog.

  6. Wat een geweldige taart!!!!
    Een waar kunstwerkje!!!

    Tja..kleintjes worden groot hè…maar als ik dan lees 21 en trouwen denk ik…jeetje wat jong…maar goed beschouwd had ik dezelfde leeftijd.
    Het komt denk ik door mijn eigen kids die zo laat zijn/waren…hihi

    fijne dag vandaag…liefs Carla.

  7. Oh so sweet! Die taart is echt helemaal leuk!!! Ik word steeds nieuwsgieriger naar de MegaMindytaart van Rebecca…!!!

    Oja, gefeliciteerd! Bijna vergeten door die taart!

Zeg het maar:

