Bla, bla, bla

Soms is er gewoon geen stof voor een blog.
Natuurlijk zou ik –eindelijk-  die verrekte inhoud van die vermaledijde kist bekend kunnen maken, ware het niet dat  me maar niets te binnen schiet.
Verder heb ik deze week veel gewerkt en gebeurt er maar weinig opwindends in mijn leven.
Of het moet je interesseren dat ik een nieuwe bril heb uitgezocht, lekker belangrijk.

Wel leuk om te vermelden is dat ik morgen een weblog meeting heb met Dinie, een afspraak die al een tijdje in de pen zit en morgen eindelijk gaat plaatsvinden.
Daarnaast is dit weekend San jarig. En dan bedoel ik ook: het hele weekend. Ze wordt eenentwintig en dat wordt groots gevierd, met veel feestgangers. Voor de laatste keer bij ons thuis, dus dat wordt uitpakken. Ze is al dagen aan een taart bezig, die zo te ruiken (en te proeven) overheerlijk gaat worden. Het resultaat zal ik binnenkort op het blog zetten.

Dan heb ik nog een half miljoen in een loterij gewonnen en ga ik een wereldreis maken, verder heb ik een ontmoeting met George C. heb ik een verloren gewaand familielid opgespoord en blijk ik van Koninklijke bloede te zijn.
Dat laatste is natuurlijk allemaal onzin, maar ja, je zult maar niets te melden hebben.
Weet je wat? Ik zeg niets meer, ga lekker bankhangen en wie weet krijg ik zomaar inspiratie.

Goed weekend allemaal!

Bankhangen 

18 gedachtes over “Bla, bla, bla

  1. Wat dacht jij? Laat ik eens kijken of de buik van Melody al weer kan schudden van ht lachen zonder dat die verrekte hechtingen in de wonden haar te zeer doen?

    Hmmm ships…. ze zitten er nog, en jeetje nu voel ik ze ook weer…. moet ik je nou bedanken offe??? ;-)))

  2. Je fantasie heb je in ieder geval nog hoor, niks mis mee…;-). En inderdaad heb ik hier ook weer zitten schuddebuiken…en zelfs deze keer voorgelezen aan manlief… Ik zei tegen hem: “Ze weet niks te schrijven maar doordraven dat ze kan!”
    Ben benieuwd naar je ontmoeting met Dinie (ook wel Dieneke genoemd? Of is dat iemand anders?)
    Een heel fijn weekend, vier de laatste verjaardag in jullie huis maar goed met San!
    Zonnige groetjes, Trees

  3. Die laatste dingen die je noemt, moest je toch maar eens goed uitzoeken. Je weet het nooit, iets zou zomaar waar kunnen zijn.:-)
    Veel plezier bij je weblogmeeting en geef daarna San een waardig laatsteverjaardagthuisfeest.:-)
    Wat voor bril heb je eigenlijk uitgezocht? Een Roze?

  4. Glimlach
    Je hebt van die vrouwen die over van alles en niets een verhaal kunnen maken.
    Veel plezier met de verjaardag van San.

    toen je dat laatste stukje schreef had je toen al een glas wijn gehad?
    Ik hoop dat je morgen een leuke ontmoeting met Dinie zult hebben.

  5. Da’s meestal hè….als je niks te melden hebt heb je toch zo nog een heel verhaal bij elkaar.

    je bent wel een boffertje met je half miljoen…ik had maar € 7,50 en had nog wel zó gehoopt dat ik mijn werk kon bellen dat ik nooit meer kwam….jammer!!
    George Clooney had geen tijd…maar dat snap ik nu dus ook…die zit bij jou!!

    Nou hangse…ik doe de hele dag al niks anders…de griep heeft me goed te pakken!!

    fijne zondag vast…lieve groetjes Carla.

  6. Schitterend!!
    Maar wel herkenbaar hoor, ik heb op dit moment ook weinig inspiratie om een leuk verhaal te verzinnen!
    Maakt niets uit, komt vanzelf wel weer.

    Heel fijn weekend.

  7. Same here. Ik heb ineens een schrijversblogbloc. Kan niets verzinnen. Zelfs niet met het woord vergeten van Aline. Erg hoor. Maar jij hebt tenminste nog een verdienstelijk stukkie geschreven over dat het je niet lukt. Fijn weekend!

  8. Haha, zelfs als je niets te melden hebt, krijg je nog veel respons. Allemaal mensen die ook niet weten wat ze moeten schrijven, want het is wel verdacht stil op de weblog.

    Februari-blues.

Zeg het maar:

