Zappen

Gezellig hè Wim, eindelijk weer eens een avondje samen.
Ja, lekker ouderwets zappen.
Geef mij de afstandbediening maar, dan beginnen we bij Nederland 1.
Wat is dit?
‘Boer zoekt vrouw’.
Alweer? Hebben we al zo vaak gezien. Volgende.
Nederland 2.
Hé die vent ken ik. Die was eerst op zoek naar boeven en later naar Jozef.
Frits Sissing. Dit is ‘Op zoek naar Zorro’.
Veel succes dan maar. Volgende.
‘Gordon zoekt God’.
Die had hij toch al gevonden?
Ja, maar dit is een herhaling.
Lekker dan. Verder maar.
Eens kijken RTL 4. ‘Op zoek naar Joop’.
Wie?
Ze gaan een musical maken over het leven van Joop van der Ende en nu zijn ze op zoek naar een hoofdpersoon.
Lekker belangrijk. Volgende.
RTL 5. Martin Gaus, met ‘Op zoek naar Lassie’.
Toch geen musical, hoop ik.
Ben bang van wel.
Volgende dan maar.
SBS 6. ‘Op zoek naar de dader’.
In ieder geval geen musical.
Nee, een spelshow met Peter R. de Vries, waarbij de kandidaten een moord op moeten lossen.
Aha, een soort Cluedo. Zoiets als: Joran van der Sloot, met het mes in de hotelkamer.
Hihi, gekkie.
Zap maar snel verder, ik kan die kop van Peter R. niet meer zien.
RTL 7. ‘Op zoek naar Johan’.
Hé een musical over het leven van Johan Cruijff. Dat vind ik nu wel leuk.
Maar ik niet. Verder maar. ‘Op zoek naar de grootste…’.
Bah doe weg. Wat is dit voor iets ranzigs. Er kijken kinderen op dit tijdstip, beseffen ze dat niet?
Tja, Veronica hè?
Zouden ze trouwens echt geweest zijn.
Wim! Foei toch.
Net 5. Wat is dit?
‘Op zoek naar een man’. Een datingprogramma.
Niet geïnteresseerd. Probeer de Belg maar, die heeft vaak nog wel goede programma’s
‘Op zoek naar een kabinet’, de winnaar wordt minister-president van België.
Aaaaargh.
Wim wat doe je? Je gooit de hele papierbak op de kop.
Ik ben op zoek naar de TV gids, eens kijken of er nog een fatsoenlijk programma te vinden is op al die kanalen die UPC ons aanbiedt.
Anders doen we er toch een dvd-tje in.
Suggesties?
‘Lost' ?

Zappen 

geschreven voor ZOZ

 

14 gedachtes over “Zappen

  1. Wat een superlog Hanneke! hoe kom je d’r weer op!!
    Hier kijken we momenteel vooral DVD-tjes op dingen die we opgenomen hebben.
    Wij zijn helemaal into DEXTER!! erg spannend!!

  2. G e w e l d i g….. Wim en zijn vrouw hebben mijn smaak: weg met die troep. Heerlijk omdat nou eens uitgebreid te lezen. Wij zetten lekker een DVD op met een conference van Toon. Of we kijken naar een Dickens DVD. Keus zat.

  3. Whahahaha Hanneke, super! 🙂
    Eerst dacht ik nog, heb ik iets gemist? Bij ‘op zoek naar een kabinet’ wist ik het zeker. Je fantasie was weer eens met je op de loop gegaan. 😉

  4. KLasse!
    Ik moet je bekennen dat ik BZV nu welk volg (vorig seizoen ook, daarvoor niet). Leuk om samen met dochter te kijken en overal commentaar op te geven.
    Kijk jij zelf ook?
    (Psst, vind jij Gijsbert ook zo leuk?? Dat die nog moet zoeken hè, snap jij dat nou????)

Zeg het maar:

