Griep

Ondanks alle vitaminebommen heeft de griep toch toegeslagen.
Gert en ik zijn allebei ziek en dat is niet handig.
Hij ligt boven in bed en ik beneden op de bank.
Gelukkig helpt San me door de troep en de was heen en vanavond eten ze patat.
En hoewel het maar gewoon een griepje is, voel ik me toch best wel een beetje zielig.

Ziek 

 

29 gedachtes over “Griep

  1. Heel verschrikkelijk beterschap gewenst. Gelukkig is het een zachtaardige griepvariant zodat je vermoedelijk snel weer op de been bent.

    Zijn jullie hiertegen verzekerd? 🙂

  2. Zie je, het zit in de familie…
    Ik lig zelf in mijn bed, een halve drogist op het nachtkastje en een heleboel tissues!
    Hatsjoe!

    Beterschap!

  3. Groot gelijk dat je op de bank gekropen bent. Mannen die ziek zijn zijn zoooooooo zielig!!! Als je daar met je zieke lijf naast gaat liggen word je er alleen maar kriegel van. Of nog kriegeliger….

    Beterschap!!!

  4. Je bent echt zielig, als je niet eens in je eigen bed ziek mag liggen zijn. Als je niet eens in je eentje ziek mag zijn! En alle aandacht gaat natuurlijk naar Gert, want een zieke man is zo ongelooflijk zielig, daar kun je als vrouw bijna niet tegenop.
    Jee, wie zou nou eigenlijk het zieligst zijn? Hanneke of Gert?

  5. Och wat zielig, maar als de griep eenmaal in huis is….
    Ik zou ook lekker apart gaan liggen :)) als je ziek bent kan je niets hebben (ik tenminste niet) dus het gehoest en geproest van een ander zeker niet!
    Beterschap meske, gelukkig had je het vorig weekend niet!!

  6. Als ik ziek ben vraagt mijn man ,na 3 dagen; duurt dat nog lang denk je?
    Maar als hij ziek is, ohhhhh…. zoooooo zieligggg en na ’n week toch nog wat slapjes……..

    Groetjes Ria

  7. Toch nog geveld door de griep… 😦
    Ook van een gewoon griepje kun je flink ziek zijn hoor. Ik wens jullie dus een spoedig herstel toe.
    En fijn dat San meehelpt. 🙂

  8. Balen zeg. Helaas heerst het. Ondanks alle griep bacillen die hier in huis rond gezworven hebben van Martine ben ik nog niet ziek geworden. Ik hoop dat ik het ook niet wordt. Beterschap allebei en geniet maar van alle hulp. Moet ik nog komen stofzuigen?

  9. nou met al die beterschap wensen moet je wel heel erg snel weer beter zijn!!
    ook van mij beteschap, sinassappeltjes eten/drinken,
    beerenburgje helpt ook prima!!!!
    of die andere, van ijs-en-ijs-koud!!
    als ik wat moet doen???

  10. Gaat het alweer een beetje? Die Mexicaanse griep was toch mild?

    Nou ja, ik gooi er gewoon nog een beterschapswensje tegenaan. Kan nooit kwaad.

    Veel beterschap, Hanneke en Gert.

  11. Hoe gaat het Hanneke, voel je je al wat beter? Wel uitzieken hoor, trommel al je kids, schoon, tuttenkluppers maar op om je te verwennen! En vanaf hier een virtueel glaasje sinaasappelsap!! Proost en beterschap!!

Zeg het maar:

