Kelly

Tot mijn grote verbazing, zag ik dat Kelly een stukje op mijn blog heeft geschreven.
Ik had er geen idee van dat ze zoveel te lijden had onder de aanwezigheid van de pup.
Ze ligt er nogal ontspannen bij, snauwt wat van zich af wanneer Nala al te irritant wordt en lijkt aardig te profiteren van de beloningssnoepjes die de jonge hond krijgt.
Maar goed, zo zie je maar weer hoe je je kan vergissen. Er gaat duidelijk veel meer in zo’n hondenkop om dan dat je denkt. Ik heb haar duidelijk gemaakt, dat het maar een tijdelijke zaak is. Volgende week zijn ze weer lekker alleen.
Namens Kelly, wil ik iedereen bedanken voor de meelevende reacties. Het heeft haar heel erg goed gedaan.

14 gedachtes over “Kelly

  1. fijn dat je dat duidelijk heb gemaakt aan Kelly..kan ze weer vooruit zien naar rustige tijden:) tof van je om haar te steunen..ene grote lebber stuur ik je toe..Orlando

  2. Allereerst…wat een mooie lay-out heb je!!!

    En tja…het leven van zo’n hond gaat niet over rozen!!
    Gelukkig is het maar van tijdelijke aard.

    fijne avond…liefs Carla.

  3. Tot mijn verbazing zag ik dat Tommie van mijn afwezigheid gebruik maakte om op MIJN pc een reactie te tikken. Een eenzijdig kats verhaal. Ik zal hem wat beter in het gareel moeten houden. Tommie heeft zich maar gewoon aan de partijdiscipline te houden.

Zeg het maar:

