Mobiel

“Mojo, heb je je huiswerk al af?”
“Eh…weet ik niet.”
“Ga je dat dan even doen?”
“Oké….”
Niet al te enthousiast loopt mijn jongste naar boven.
Nog geen minuut later gaat de huistelefoon:
“Met Mojo. Mijn huiswerk had ik al gedaan, maar nu ga ik douchen.”
Waar zouden we zijn zonder de mobiel……

13 gedachtes over “Mobiel

  1. hahah..ik laat de gsm van kids 1x overgaan als ze moeten komen eten, scheelt enorm voor mijn stembanden ;-)))…
    dus herkenbaar Mojo…hahah..en fijn dat je huiswerk allang klaar was..

  2. Tja makkelijk hé .
    Hanneke lief aanbod om mij te willen helpen als je hier in de buurd zou wonen ,gelukkig gaat het wel weer .Nog bedankt voor je sapje .
    Fijn dat je geslaagd ben voor jezelf .
    Liefs ida

  3. Hahaha….moet eerlijk bekennen toen Krystle hier in huis woonde ik haar s’morgens ook wel wakker belde….als ik haar moest roepen kon ik dat wel een keer of 10 doen, met de telefoon was ze zo wakker.

    Hoezo…mobiele eenheid 😉

    liefs Carla

  4. daer Hanneke, ook ik betrap me er op dat ik mijn jongste ,,,die zich graag verslaapt,,,ook een belletje doe 1keer, vanaf mijn kussen 1 verdieping hoger, het is van de zotte.
    Er in geslopen denk ik liefs yke

Zeg het maar:

