Kooptocht

Vandaag zijn Mojo en ik naar Arnhem geweest om de najaarscollectie eens te bekijken en eventueel iets aan te schaffen. (Hoe bedoel ik: eventueel? We gingen gewoon om in te slaan.)
Nou dat laatste is gelukt!
Om kwart voor elf waren we in de stad. De winkels gingen pas om elf uur open. Dat betekende een kwartiertje window-shoppen.
Zo wist ik precies welke schoenen Mojo wilde hebben en waar we ze konden kopen.
Het waren roze met grijze Allstars. Toen de schoenenzaak eindelijk de deuren opende, konden we gelijk onze slag slaan.
Passen, inpakken en wegwezen. Eerst even betalen, natuurlijk.
Dat was het begin van onze glorieuze kooptocht.
Om drie uur gingen we richting treinstation met negen goedgevulde tassen en een lege portemonnee.
Dat Mojo blij was met haar nieuwe kleren kan je op de foto zien: ze sprong een gat in de lucht.
Op de terugweg hadden we nog een kwartier vertraging. Wat bleek: de remmen van de trein waren defect.
We zijn maar snel op een andere trein gestapt, want een trein zonder remmen, dat leek ons niet zo’n succes. Net toen we in de andere trein hadden plaatsgenomen, reed de trein zonder remmen weg, moesten we daar weer op wachten.
Om vier uur waren we thuis. Moe maar voldaan, want niets beter voor het moreel dan een goedgevulde klerenkast.

16 gedachtes over “Kooptocht

  1. je had dus een bijzonder geslaagd weekend, en nog een extraatje op maandag…
    Mooi zo, Hanneke!

    (mij gaat het doorzakken ook al niet zo makkelijk meer af…)

    Groetjes!

  2. goed geslaagd dus;)
    maarre…vertraging door een trein met defecte remmen? je zou toch denken dat je dan JUIST eerder op plaats van bestemming aan komt? hahaha..sollie,flauw grapjuh;)
    maarre…..mooie gympen hoor!
    liefs van mij…;)

  3. Mijn dochter zou dit ook geweldig vinden maar ik heb ook meer moeite met het shoppen hoor, het is tegenwoordig meer window-shoppen en echt shoppen…. Maar toppie dat Mo zich zo happy voelt met haar nieuwe outfit!

    LIefs Melody

  4. Heerlijk dat Mojo zo goed geslaagd! Zo fijn zo’n blije dochter in huis! Zat er niks voor jou in een van die tassen? Stakkerd…

    Leuke foto’s trouwens, ik herinner me opeens dat ik nog een blog moet maken op mijn eigen web-log…met foto’s van de vakantie die ik daarvoor expres had achtergehouden…hahaha

  5. Lijkt me zalig om een dagje te shoppen met een dochter. Mijn zoon vindt shoppen ook leuk maar minder leuk met zijn moeder. Ja, terrasjes doen, dat weer wel. 🙂
    Leuke meid in een leuke outfit.

  6. Leuk om dit verslagje van je te lezen terwijl de regen tegen de ramen klettert om deze tijd. Zoiets heb ik nooit meegemaakt want we hebben ‘slechts’ twee zoons en zijn daarna gestopt.
    Ik wens je een goed weekend.
    Groeten, Mara

Zeg het maar:

