Bij de kapper

Al bijgekomen van de de sterren-scheidingen?
Volgens mij zijn er nog geen nieuwe spectaculaire gevallen bijgekomen.
En dat is maar gelukkig ook. Ik weet niet of we dat nog wel aan konden in Nederland, want het blijft ons toch allemaal maar bezighouden.
Jan en Yolanthe zijn allebei weer dolgelukkig met hun nieuwe liefdes.
Moeder Gerda in haar nopjes met haar volbloed Volendamse schoondochter.
De Breukhoventjes hebben hun breuk netjes geregeld. Heel stijlvol.
We hadden ook niet anders van onze diva verwacht.
Onze andere diva, Patries, blijkt er toch meer eentje van een ander soort te zijn
Wij maar denken dat ze de treurende, bedrogen, aanstaande ex is. Blijkt ze zich te troosten, door met een mannelijk model van 25 de koffer in te duiken.
Eenmalig hoor, dat wel.
En natuurlijk moet heel Nederland dat weten.
Het is alleen zo vervelend, dat Patries een dochter van twintig heeft.
En of die dit allemaal wil weten?
Heel stijlvol.

11 gedachtes over “Bij de kapper

  1. Ach ja het is allemaal wat ,nu weer met marco borsato .Zou die echt niet geweten hebben hoe de zaken ervoor stonden !Nu de schuld bij een ander liggen tja als dat huwelijk maar wel bestand is tegen tegenslag triest natuurlijk dat wel!
    Liefs ida

  2. Ja, ja, die Patries, vooral laten zien dat je nog helemaal “in de race bent” goed bekeken is het eigenlijk wel zielig en lijkt het een beetje aandachttrekkerij. ik denk dat je des ochtends heus die 60 jaar wel ziet zitten….

  3. fijn dat ik weer op de hoogte ben:)die Patries toch:)
    ik geloof niet dat het mij lukt hoor een vent van 25 ;-)))))) hihi..hoef ook niet, moet ik mijn buik inhouden, bij mijn vertrouwde kan ik mezelf zijn:-)))))))

  4. Ik hoorde gisteren op tv dat Patries zou hebben gezegd : Of ik lang alleen blijf weet ik niet hoor, ik vind trouwen zoooooo leuk…. (op kirrende toon…. die echt niet past bij iemand van haar leeftijd en levenservaring, als je t mij vraagt…)

    OTT
    Die border staan bij ons door heel de stad…. en op elk bord staat weer een andere hond afgebeeld…. en nee heet is erg rustig;-) ik zei al: als een agent mij gaat aanhouden ga ik hem op dat bord wijzen : “kijk die hond daar, zie mijn hond,…. ” en dan loop ik verder (denk ik…) ;-0)

    Liefs Melody

  5. Poeh…waar ze zin in heeft…zo’n joch van 25 !!
    Op die leeftijd dan!!!
    Het idee…..of je met je kind in bed ligt….maar ja…als zij maar gelukkig is.
    Of wij met z’n allen op haar info en liefdesleven zitten te wachten…ik in ieder geval niet!!!
    Ze ziet er met al haar make-up dan misschien goed uit, maar of dat joch van 25 mocht blijven slapen en haar ’s morgens wakker heeft zien mogen worden????

  6. Wat het volgens mij extra erg maakt is dat iedereen het weet, iedereen heeft er een mening over!
    Blij dat ik niet beroemd ben en dat het thuis lekker rustig en vertrouwd is (en geen 25 meer!!!!)

  7. @iedereen: wat ik niet begrijp is, dat als je zestig bent, je een dochter van twintig hebt, je zo gedraagt.
    Ik begrijp adams keuze steeds beter: die wilde ook wel eens een volwassen vrouw.

Zeg het maar:

