Gezocht

Na het vertrek van onze (niet meer zo) gewaardeerde collega, zijn wij op zoek naar een vervanger.
Herken jij je in onderstaand profiel:
Oudere, nichterige man.
Matig overgewicht.
Gek op flauwe, liefst dubbelzinnige grappen.
Niet te beroerd om je in belachelijke outfits te steken.
Meld je dan aan voor ons nieuwe SBS programma:|
‘V
an loser naar Topper’
Bij te weinig animo, zullen we onze naam veranderen in:
De Stoppers.

En dat is een belofte.

15 gedachtes over “Gezocht

  1. hihihi nou he…..wat een circus toch allemaal weer.
    heb er nooit iets aan gevonden dus t,zal me allemaal worst wezen hoor;)
    weer helemaal opgeknapt Hanneke?
    liefs van mij..;)

  2. Sorry….lijk er in de verste verte niet op.
    Hoop dat ze zo iemand vinden…zal een zware dobber worden….alhoewel…er volgens mij al iemand staat te trappelen(ook al zegt hij van niet…hahaha)

    fijne dag…liefs Carla.

  3. Een blonde pruik en een glitter pak ,matig overgewicht heb ik al !
    Ik kom vast in aanmerking !!!!!
    Nee hoor ! voor mij hebben de toppers hun beste tijd gehad ,al dat achterbakse gedoe ,je zal zien dat gerard weer terug komt .
    Fijn weekend
    Ida

Zeg het maar:

