Beter

Vandaag heb ik mezelf weer beter verklaard.
Een beetje wiebelig, maar rechtop.
En wat ben ik goed verzorgd de afgelopen dagen.
Vooral Worm heeft zich uitgesloofd.
Wassen, opruimen, eten koken.
Mojo heeft me van neusspray voorzien, de was opgehangen en opgevouwen.
Schoon had een smoothie voor me gekocht, voor de vitamientjes.
Gert heeft de verdere honneurs waargenomen.
En verder liep iedereen achter me aan met beschuitjes en thee en een voorzichtige (want: ‘straks word ik ook ziek’) knuffel.
Met zulke goede verzorging ben je dan natuurlijk zo weer beter.
En dan alle reacties op mijn blog!
Iedereen bedankt voor de beterschapwensen, heel erg lief!
Het zet me trouwens wel aan het denken, dat mijn kortste blog ooit, 27 reacties oplevert.
Misschien moet ik het maar vaker kort houden, of zoals ze hier zeggen:
‘Leuk verhaal, lekker kort!’

10 gedachtes over “Beter

  1. Je zal vast nog wel een poosje moe zijn Hanneke. Ziek dus maar goed uit.
    Fijn dat ze zo goed voor je gezorgd hebben. Een pluim voor het verzorgingsteam. 🙂

  2. jazeker , kort ik ook een keer goed, maar bij Aagje moet ik kunnen skrollen..gelukkig ben je weer boven water.en nog goed verzorgd ook, super, we hebben je gemist Hanneke..

  3. ik ben blij dat je er weer bovenop bent, Hanneke. Ik begon je mooie logjes al te missen…
    Maar met zo’n verzorging is het normaal dat je vlug weer genezen bent hé…

    Groetjes!

Zeg het maar:

