Een leeg huis

Ik weet niet of het door (de reacties op) mijn vorige blogje kwam, maar ik heb gedroomd dat mijn huis leeggehaald was.
Natuurlijk was het niet echt mijn huis, maar in de droom wel.
Het enige dat de dieven hadden laten staan, waren lege dozen en…. de strijkplank!
En die hadden ze van mij nu juist wél mee mogen nemen.
Misschien zegt mijn onderbewustzijn me, dat ik die enorme berg strijkwas maar eens moet laten verdwijnen.

12 gedachtes over “Een leeg huis

  1. Wat een droom..je moet er toch niet aan denken. De strijkplank..enorme strijkwas..hadden ze dat niet kunnen doen. Wakker worden en zien dat het meest vervelende rot klusje voor je gedaan is…dat zijn dromen die van mij werkelijkheid mogen worden.
    Veel succes met het strijken en een hele fijne maandag 🙂

  2. Wat zal jij blij zijn dat je gewoon wakker werd, en alles er nog stond.
    Tja…een mens kan raar dromen…daar weet ik alles van!!!
    fijne dag…liefs Carla.

  3. Jammer dat je niet was uitverkoren voor een andere eethoek…
    Wees maar blij dat het een nare droom was.
    Je zult idd wakker worden en je huis blijkt te zijn leeggehaald, dat is een vriendin van mij een paar jaar geleden overkomen. Een vreselijke ervaring!
    Liefs:Wilma.

  4. nare dromen allemaal…ik heb vannacht gedroomd dat onze bus was uitgebrandt en het aller ergste was dat al mijn honden tuigen, lijnen, speeltjes, en nog veel meer ook erin lag en dus weg..het was idd een nachtmerrie, om de bus maakte ik me minder zorgen;-))..

Zeg het maar:

