Hieperdepiep

Oeps, bijna vergeten dat mijn zus vandaag jarig is en ze is nog wel zestig geworden.
Morgen viert ze het en hebben we dus weer een feestje in het vooruitzicht.
Anda is mijn oudste zus, ze is twaalf jaar ouder dan ik en toen ik nog een klein meisje was logeerde ik vaak bij haar en nam ze me mee op dagjes uit naar steden als Rotterdam, Amsterdam en Leiden.
Dit jaar is ze oma geworden van twee kleinzoons, een top jaar dus.
Helaas heb ik geen foto van haar, misschien later.
Lieve Anda, gefeliciteerd met je verjaardag ik wens je weer een topjaar toe.

tot morgen!!

2 gedachtes over “Hieperdepiep

Zeg het maar:

