Ik ben oma!

Zomaar, helemaal onverwachts ben ik oma geworden.
Niets negen maanden wachten, zenuwachtig aftellen, echo’s bekijken, babykamer inrichten of sokjes breien.
Nee, gewoon pats-boem een kleinhond erbij.
Want daar gaat het over.
Zoon en schoon hebben sinds donderdag een labradorpuppy.
Zeg maar een labradorpoepie want ze is om op te vreten.
Nala heet het kleine mormeltje, dat ons en de hele familie en vriendenkring om haar pootje windt.
Op zo’n drolletje kan je gewoon niet boos worden, ook al bijt ze je in de tenen, piest ze in de kamer, jankt ze het hele huis bij elkaar: alles is schattig.
Ik verzin iedere keer een nieuwe smoes om even langs te gaan. Ik wil niets missen, want ze groeien hard genoeg.
(Zoon heeft hier nog een shirt liggen, denk dat ik dat zo even ga brengen.)
Ik ben gewoon helemaal verliefd op mijn kleinhond.

20 gedachtes over “Ik ben oma!

  1. Hoi hanneke
    War een poepie van een hond, en je vroeg of we dat gek vonden van zo’n kleinkindhond nee hoor ik vind het niet erg ik zou het ook wezen.
    Groetjes Rinus

  2. En ik word oma van een klein snoezig kindje!
    Oudste dochter en vriend kwamen het pas vertellen.
    ’s Avonds een zwangerschapstest, volgend ochtend al vroeg bij ons op de stoep: Mam, we zijn zwanger!!!!
    Geweldig, we zijn heel blij, in de eerste plaats voor hen, maar ook voor onszelf! Zo bijzonder dat er nu een kindje groeit in haar die in mij gegroeid is. Dat wordt lekker naaien en fröbelen deze winter. Dochter houdt erg van oude spulletjes opknappen, verven en stofferen. Het kindje is meer dan welkom, we moeten nog geduld hebben tot begin april.

  3. das inderdaad een wolk van een baby zeg! wát een droppie joh;))
    gefeliciteerd en ik wens je ontzettend veel plezier en liefde toe samen met Nala;)
    liefs van mij..;)

  4. Ach gottegot wat een moppie! Snap dat je er helemaal verliefd op bent. Zowiezo zijn alle puppies leuk, behalve van een bullterrier dan (tenminste vind ik).
    Veel plezier hoor met je kleinhond, maarre…niet te veel verwennen hoor Oma…worden ze lastig van!

  5. ohhhhhhhhh , wat super, honden oma….geweldig enne als ie iets wil leren…the great Orlando helpt daar wel bij;-)))
    heel veel lieve, ondeugende honden jaartjes wens ik je;-)) en Orlando kan het weten….

Zeg het maar:

