Blont

Ik sta met Mojo aan de kassa bij de Blokker fotolijstjes af te rekenen.
Het schiet Mojo te binnen, dat we nog batterijen moeten hebben.
Het meisje achter de kassa pakt een pakje van vier batterijen.
‘Doe me er maar acht,’ bedenk ik me.
Het meisje kijkt achter zich naar het rek.
‘Die hebben we niet, we hebben geen pakjes van acht,’zegt ze.
‘Geef me dan maar twee pakjes van vier,’ zeg ik verbaasd om zoveel onnozelheid.
Dan gaat ineens het licht aan: ‘O ja, twee keer vier is acht.’
Gelukkig kan ze er samen met haar collega om lachen.

17 gedachtes over “Blont

  1. Ach sinds alle artikelen in de detailhandel gescand worden hoef je als winkeldame of winkelheer niet meer tot tien te kunnen tellen. Dit meisje zou een kandidaat voor Lingo kunnen zijn! De deelnemers geven vaak ook zulke ‘intelligente’ antwoorden.

  2. Hahahahahahaha… ik neem aan dat het echt gebeurd is. En dat dat wicht zich nog niet eens geschaamd heeft. Zelfs Maria Montessori zou haar nog over de knie hebben genomen. Heerlijk stukje.

  3. Zó…..hier viel héél wat bij te lezen!!
    Tja…ze hebben het licht vaak niet uitgevonden hè…dat winkel personeel.
    En als je dan ziet wat ze in de sol. advertentie vragen…Havo op z’n minst.
    En dan nog niet weten dat 2 x 4 toch 8 is.
    Ach…zo hebben we nog eens wat te lachen tijden het winkelen !!!
    Even over Anneleen….ook dat heb ik gelezen….wat een drama voor zo’n jonge meid zeg….echt vreselijk!!
    Hopen dat het wonder zich voorzet….laten we daar met z’n allen dan maar héél hard voor duimen.
    Ik wil haar graag een kaartje sturen hoor, is het adres nog steeds hetzelfde het UMC???
    Laat maar even weten.

    liefs Carla.

  4. Hahaha..niet te geloven, neem aan dat ze de basisschool toch zeker weten wel heeft gehad.heerlijk de opmerking van jou( doe maar twee pakjes van vier ) Ze zal zich wel erg knullig hebben gevoeld 🙂

  5. Ik weet niet of ik er ook om gelachen zou hebben als ik in de schoenen van de klant had gestaan….
    afhankelijk van mijn bui op dat moment zou ik inderdaad of in mijn broek gep… hebben van het lachen of vreselijk uit mijn slof geschoten zijn…. ;-)(wat dan wellicht anderen weer vreselijk aan het lachen gemaakt zou hebben)

    Mooie One-o-One!!!

    Liefs Melody

Zeg het maar:

