Verzorgd

Een laatste blik in de spiegel. Perfect.
Nog even snel naar het toilet en dan boodschappen doen.
Eenmaal in de supermarkt, verbaasde ze zich erover dat de mensen er vaak zo slecht verzorgd bijliepen.
‘Als je zo’n figuur hebt, zou ik wat anders dragen,’dacht ze ‘Of in ieder geval een goede beha kopen.’
‘Dat haar, dat kan toch niet meer.’
Gelukkig zag zij er altijd tot in de puntjes verzorgd uit. Ze had dan ook weer genoeg aandacht vandaag.
Bij thuiskomst wachtte haar dochter haar op.
‘Mama,’ proestte die  het uit ‘je hebt je rok in je onderbroek zitten!’

———-

Dit is een zogenaamde One-O-One. Een verhaaltje van 101 woorden inclusief de titel.

12 gedachtes over “Verzorgd

  1. nu moet ik héél hard lachen….mijn oudste dochter zat nog in haar kinderwagen dus mega lang geleden. ik liep over straat met mijn dochter en voor me liep een mevr met idd haar rok in haar panty. ze had een mega grote slip aan. met pijpjes…die ik toen oma slips noemde, en ik kreeg het niet voor elkaar om haar aan te spreken zonder te lachen. gelukkig belde ze op het moment dat ik gewetensvroeging kreeg bij een huis aan en dacht ik, kunnen die mensen het haar vertellen…ik zie het nu weer voor me en lig weer in een deuk..

  2. Whahahahahaha, kostelijk. Het ziet er naar uit dat JIJ de nieuwe Queen van de 101 gaat worden. Zijn we op een of andere manier toch nog familie. Trui ook, want dat is ook een Queen. Zie zelf maar hoe jullie je Rijk verdelen. Ik neem genoegen met de Benelux.

  3. Ohjeeeeeee ik heb altijd gehoopt dat mij dat nooit zou overkomen, tot dusver is het me ook nog niet overkomen….
    Hoop dat dit fictief was!!!

    Lieve groeten Melody

    PS;Bedankt voor je komplimenten hoor!

  4. Haha, geweldig! Ik wist dat je het zou kunnen, complete verhaaltjes schrijven in slechts 101 woorden.:-)
    Enne, ik hoef geen queen te zijn! Er is maar 1 QUEEN en Freddie leeft niet meer.:-)

Zeg het maar:

