Zweten

Man, man, wat een hitte.
Je kan maar beter binnen blijven, want buiten is het niet te harden.
Of naar de sportschool gaan, want daar hebben ze airco en is het lekker koel. Als je dan ook nog eens kalm aan doet, kan je daar best rondhangen.
1 Juli is mijn laatste bezoek geweest. In de tussentijd hebben ze de hele sportschool verbouwd, dus dacht ik even dat ik het verkeerde gebouw binnen was gelopen.
Je weet maar nooit, met die warmte doe je soms gekke dingen.
Maar nee, ik zat goed.
Ik heb me maar een rondleiding laten geven, was lekker koel en niet inspannend, maar toen moest ik toch aan de bak.
Tsjonge, wat is mijn conditie achteruit gehold (holde er toch nog wat), ik liep te steunen en te kreunen, te piepen en te kraken, terwijl oma en tante Jannie (herinner je ze nog?) doodleuk en eenvoudig hun apparaten afwerkte.
Na drie kwartier hield ik het voor gezien en ben het zwembad ingedoken. Een paar baantjes getrokken en toen lekker zitten zweten in de stoomcabine (is toch anders dan buiten) en daarna naar huis.
Het begin is er weer.
De planning is dat ik vrijdag weer ga, maar er kan natuurlijk van alles tussenkomen.

13 gedachtes over “Zweten

  1. hey
    volgens mij was je helemaal total loss van al dat sporten,
    of je wilde me niet zien!! dat kan natuurlijk ook!!!
    ik toeteren en zwaaien, maar nee hoor…………

  2. wat een leuke foto van je op je log joh!;)
    nou he,wat is het heet,ik vind dit dus vreselijk hoor en zucht en puf heel wat af.moet je na gaan als ik naar een sportschool zou gaan? hihihi wil je niet weten joh;)
    vind het knap van je dat je het op kan brengen,vind je het heel erg als ik sportief achter m,n ventilator blijf zitten nu? ahhhhhhhh
    sterkte morgen met nog zo,n hete dag en liefs van mij….;)

  3. het is natuurlijk wel zo dat je conditie véél vlugger achteruit gaat, dan dat je ze kan opbouwen…
    Gewoon regelmaat houden is het beste, maar zelfs ik heb daar wel ’s problemen mee

    😉

    Groetjes!

  4. Ja die airco is natuurlijk heerlijk ,maar dan als je buiten komt pffft knap hoor dat je het toch gedaan hebt .En je conditie maar weer langzaam opbouwen toch!
    Liefs ida

  5. Leuke foto heb je geplaatst.
    Sporten met deze warmte is echt niet aan mij besteed.
    Met koud weer ook niet dus…..
    Ik ben wel zo sportief geweest om de ventilator zo neer te zetten dat niet alleen ik het genot er van heb.

Zeg het maar:

