Bezet

Het valt deze dagen niet mee een plekje achter de computer te bemachtigen.
De dames zij allebei druk met Sims en houden de hele dag de puut bezet.
Zo af en toe mag ik mijn mail checken, maar dan moet ik weer snel weg wezen.
Ik snap niet wat ze met dit mooie weer binnen doen, maar zij begrijpen weer niet wat ze buiten moeten doen.
Vandaag is Mojo met haar grote broer en schoonzus naar de dierentuin en San is naar de sportschool, dus eindelijk kan ik even mijn rondje langs de bloggers doen.
Ondanks het mooie weer ga ik vanmiddag maar weer eens sporten. Het is lekker koel daar en er is een zwembad!
Ik heb zeker zes weken niets aan sport gedaan, het zal dus een hele kluif worden.

7 gedachtes over “Bezet

  1. Hoi mama! Het was heel leuk in de dierentuin hoor! Ik hoop dat je dit nog leest 😉 maar ik zit nu op de iPhone van markje:) ik kom vanmiddag nog even mijn spullen phalen. oja, leuke blog trouwens;) xxxxxxxxxxxxxxxxx luf ya<3 dat tekentje stelt een hartje voor als je hem kantelt;) doei!!!

  2. En was het lekker koel in de sportschool, in de mijne is het dat zeker…heerlijk! Maar ja, wat doe je dan zelf weer, je in het zweet fietsen, lopen…..pfff
    Maar de calorietjes moeten verbrand worden natuurlijk! En het werkt hoor, ben inmiddels 10 kilo kwijt (in bijna 3 maanden), hahaha, ik weer waar ik het voor doe!

Zeg het maar:

