Bij de kapper

Het is me toch allemaal wat in glamourland.
Het gonst van de scheidingen.
Lagen we eerst wakker van de breuk tussen Yolanthe en Jan.
Daarna werden we opgeschrikt doordat Adam Curry zijn Patries inruilde voor een jonger exemplaar.
Tijdens onze vakantie moesten we lezen dat Sonja Bakker het keukenmes in haar huwelijk had gezet en nu zijn de Breukhoventjes ook gescheiden.
Connie -ik heb nooit iets aan mijn lijf veranderd het is allemaal natuurlijk- Breukhoven en Hans -ik ben met dit Donald Duck snaveltje geboren- houden het samen voor gezien. Ooit vroeg ik me af of het werkelijk een huwelijk was of alleen een publiciteitsstunt, misschien komen we daar nu achter. Gelukkig legt moe de kleertjes voor pa nog klaar. Wat lief
En als laatste lees ik ook nog dat Mark Klein Essink (ik moest even heel goed nadenken wie dat nu ook al weer was) zijn vrouw ook ingeruild heeft voor een ander. ( Het schijnt dat moe gezegd heeft: ‘Krijg toch de klere’.) Wat lief.
Zoals ik al zei: het is me toch wat.

11 gedachtes over “Bij de kapper

  1. moet ik nu van jou horen dat ons Sonja haar man gaat verlaten…naja zeg…

    ik stop accuut met dat dieet..ik zet er ook het mes in;-)
    wel fijn datje ons weer op de hoogte houdt….

  2. Trieste bedoening en met name dat het zo breeduit op de tv moet komen. Gelukkig gaat het allemaal langs mij heen omdat ik bijna geen tv aan heb. En zo te lezen mis ik dan ook maar weinig 🙂

  3. Tja het is toch wat ,iedere dag is er wel wat nieuws te melden over de BN ,en dat wordt lekker breed uit gemeten op TV smullen maar .De breukhoventje Hans met zijn piposmoeltje volgens mij kan jij wel eens gelijk hebben het was allemaal een stunt .
    Fijne dag
    Liefs ida

  4. Mark Klein essink was de Mac.Dreamy van medisch centrum West. Maandenlang moest je het gezien hebben om erbij te horen. En al die scheidingen? ze doen maar, als het mij maar niet betreft.

  5. Ach ja wat doen mensen elkaar aan… Maar ja, als het echt niet goed gaat moet je ook niet je leven laten vergallen natuurlijk!
    Maar soms snap ik het niet…

Zeg het maar:

