Weer terug

Hallo lieve allemaal, we zijn er weer.
Gisteravond zijn we na twee en een halve week vakantie, weer terug gekeerd op eigen bodem.
Poe hé, wat is het hier heet! Zulke hoge temperaturen hebben we daar niet gehad.
Vandaag was een dag van opruimen, wassen, weer opruimen en wassen, wassen en wassen.
Ben eigenlijk weer aan vakantie toe. Maar zo gaat dat hè.
Ik zal jullie zo snel mogelijk op de hoogte brengen van onze vakantie avonturen.
Heb zelfs nog een Aagje verhaal geschreven. Voor de liefhebbers: nog even geduld.
Ik kom zsm julie blogs weer bezoeken om bij te lezen.

Groetjes.

(Toch wel weer blij dat ik weer terug ben.)

10 gedachtes over “Weer terug

  1. lieve Hanneke en de rest,

    Fijn dat jullie weer veilig weer thuis zijn.
    Kan ik iedere dag weer lezen wat je bezighoudt.
    Lieve groeten voor jullie allemaal.
    Ank.

  2. Hey meis, welkom thuis he….!!
    Fijn dat jullie er weer zijn, ook benieuwd naar je nieuwe schrijfsels.
    Maar eerst lekker ff nagenieten, nu je de was en alles weer (bijna) achter de rug hebt.
    Fijn weekend.

  3. Fijn dat je weer veilig thuis bent aangekomen. Meteen weer druk na de vakantie, stapels was en de dagelijkse beslommeringen komen weer op je af…valt altijd tegen na een vakantie lekker luieren. Eerst maar lekker tot rust komen.
    Een heel fijn weekend 🙂

  4. Lieve Hanneke Ik heb je gemist hoor Fijn dat jullie er weer zijn, en om er zeker van te zijn ben ik al fietsend naar je toegekomen.(wie had dat gedacht 2 schoonzussen op de stoep)
    Ben erg benieuwd naar de verhalen. Liefs Gerda

  5. Ha die Hanneke, welkom terug!

    Leuk dat je meteen weer aan het schrijven bent geslagen tussen het wassen door hahaha!

    Heb in de tussentijd al je vorige blogs gelezen en genoten!!! Het Aagje verhaal was weer heel leuk, ben benieuwd naar het vervolg. En dat je een boek hebt proberen te schrijven, sta ik niet eens van te kijken…komt vast nog wel een keer!

    Ik ga verder met de volgende blogs, want je bent alweer erg productief!

    Liefs, Teresa

Zeg het maar:

