Tourpoule(t), tussenstand II

Zoals beloofd nog even de tussenstand van onze tourpoule.

Zoon een: 609

Schoon      592

Hanneke    539

Worm        524

Manlief      518

Mojo          496

Baksteen    237

 

Zoals je kunt zien, houd ik aardig stand op de derde plaats, al hijgt die akelige Worm me al dagenlang in de nek.
Voor Baksteen is de situatie uitzichtloos. Hij heeft meer verstand van voetbal, denkt hij, en heeft direct een voetbalpoule in het leven geroepen. We zullen zien.
Volgend jaar hebben we een nieuwe deelnemer aan onze tourpoule. Chicky volgt de tour met meer dan gewone kippenaandacht. Hij vond het dan ook erg vervelend dat Levi LEIphEImer de tour moest verlaten.
Dan ga ik jullie nu echt verlaten. Vanuit een regenachtig Nederland zeg ik: Au revoir.

5 gedachtes over “Tourpoule(t), tussenstand II

  1. Ik heb helemaal niks met de tour. Je doet het goed op de derde plaats, en wie weet wat het nog brengen gaat…Hanneke op één ? Veel succes en een fijne vakantie 🙂

Zeg het maar:

