Tourpoule, de tussenstand

Ik weet dat er lezers zijn die zeer benieuwd zijn naar de tussenstand van onze tourpoule.
Ik moet zeggen dat ik het niet slecht doe.
Op de eerste dag stond ik een na laatste. Vandaag ben ik opgeklommen naar de derde plaats.
De tussenstand na zes dagen Tour:

Schoondochter:  381 punten
Zoon-een         :   373
Hanneke          :  347
Worm               :  319
Manlief            :   293
Mojo                :    291
Baksteen         :  127

Tot vandaag stond Mojo op een mooie derde plaats, maar helaas: vandaag is ze twee plaatsen gezakt.
Morgen de eerste bergetappe, dan kunnen de kaarten zomaar anders liggen.
O ja, Baksteen: volgende keer beter jongen.

5 gedachtes over “Tourpoule, de tussenstand

  1. wow, jullie hebben dat echt wel goed aangepakt blijkbaar.
    Hoe zit jullie reglement dan in elkaar, Hanneke? Kan ik inspiratie opdoen om het ook bij ons thuis te proberen… Of waarom niet met andere loggers, lijkt me gaaf!

  2. lachen hoor, ik lees totaal niet het puntenaantal maar de namen. hihi..worm had ik al eerder gelezen, baksteen nog niet………hahaha ..superr
    maar toch succes Hanneke, eigenlijk moet ik maar gewoon mijn duim opsteken voor jou hé… 🙂

  3. Zo te zien kan baksteen niet verder meer zakken hè? Houd de moed er in jongen. Blijf stemmen op Armstrong,Contador en Sastre. De rest telt niet echt mee.

Zeg het maar:

