Slipping through my fingers

Het schooljaar loopt ten einde.
De boeken zijn ingeleverd.
De laatste dagen op school, worden gevuld met projecten als mountainbiken en salsadansen voor beginners.
Vrijdag breekt de vakantie aan. Acht hele weken vrij.
We wachten nog op het rapport, maar weten zeker dat ze over gaat naar HAVO 2.
Mijn bijna puber van een klein jaartje geleden, heeft het puberen inmiddels aardig onder de knie.
Er is veel veranderd het afgelopen jaar.
Maar vaak genoeg is ze nog mijn kleine meisje, gelukkig.

10 gedachtes over “Slipping through my fingers

  1. mooiiiii….gefeliciteerd voor dochter lief.
    ik lees je blog als een kolom ik elke dag moet lezen, ik ben een grote fan van je. ben bijna teleurgesteld als ik te vroeg langs kom wippen en nog niks staat, maar kom ik later op de dag terug dan is alle teleurstelling verdwenen.

  2. Ja het gaat hard he, maar de kleinste blijft toch de kleinste,
    en ook al hebben ze soms puberstreken, soms heb je toch
    van die momenten dat er nog even lekker gekroeld kan worden
    en daar kan je dan zo heerlijk van genieten!!
    Enne n.a.v. de reactie van Karin: ik word ook lid van de Hannekefanclub hoor! 🙂
    @ dit is een ex-klasgenootje van mijn oudste zoon, maar vriendinnetje mag
    ze ook worden hoor (al denk ik niet dat mijn zoon daar zo over denkt!)

  3. Gefeliciteerd met je dochter, geweldig dat ze over gaat naar HAVO 2. Nu eerst maar samen genieten van een lange vakantie. Het gaat idd snel met de kids, voor je het weet staan ze op eigen benen, en zijn de deur uit…en gelukkig ook dan blijkt dat ze het heerlijk vinden om nog even af en toe lekker tegen je aan kruipen 🙂

  4. Gefeliciteerd met je puber dochter fijn dat ze doorgaat naar Havo 2 .Ja kleine meisjes worden groot ,ik heb dat met mijn kleinzoon wij hebben een speciale band ik heb hem vanaf zijn geboorte mee opgevoed kan je wel zeggen mijn dochter is alleenstaande moeder ,dus altijd opgepast als zij naar haar werk ging ,ik bracht hem naar de creche ,kleuterschool,en lagere school ,tandarts ,dokter ,zwemles ,voetbal ga zomaar door.Weekende was hij hier ,en nu gaat hij stappen naar de disco en de meisjes staan in de rij haha ,een kusje en een knuffel is verleden tijd .Het is echt anders maar hij blijft mijn kleine jongen die een speciaal plekje heeft in mijn hart .
    Liefs ida

  5. Wauw de tijd gaat echt snel he…Geniet maar lekker van die meiden van je, heerlijk om dochters te hebben.
    Mijn dochter is nu 34 maar ik noem haar nog steeds ‘meissie’ en ‘lieverdje’ net als vroeger. Soms is ze ook nog wel eens mijn kleine meisje hoor, dat komt wel weer terug heb ik gemerkt.
    Nu stort ik me natuurlijk ook op mijn kleindochters, heerlijk!
    Maria, die nu hier is, noemt me tegenwoordig ‘omaatje’ hahaha, dat zei ik ook wel tegen mijn oma en die was toen al héééél oud…en ik gelukkig nog niet, tenminste zo voel ik me niet!
    Mooi nummer van Abba, moest even een traantje wegpinken…pfff

    Enne…ik ben ook fan van je hoor, ga mijn leven beteren nu ik weer gewoon constant thuis ben want ik geniet enorm van je blogs!
    Complimenten, respect en ga zo door!

    Liefs, Teresa

Zeg het maar:

