Het feestje

Afgelopen vrijdag had Mojo dus haar feestje.
Nou dat zit wel goed in de toekomst, want feesten kunnen ze die dertienjarigen.
Begon het feestje een beetje aarzelend, (wie durft er als eerste drinken te pakken?) eenmaal losgekomen ging het dak eraf.
Het was een prachtige zwoele avond, de ouwelui zaten buiten, maar binnen ging het dak eraf.
Gedanst moest er, op de CD van Manmma Mia.
Tja, wie kan daar stil bij zitten, niemand toch? Nou ja, de jongens dan, die zagen dat gedoe niet zo zitten en knepen er stiekem tussenuit. Al werden ze er aan hun haren weer bijgesleept.
Om twaalf uur was iedereen weer keurig naar huis.
Het was een heerlijk feest, met een geweldige leuke vriendinnenclub.
Voor herhaling vatbaar.
Voor het eerst in mijn leven wilde ik dat ik weer dertien was.

7 gedachtes over “Het feestje

  1. geen haar op m’n hoofd die er naar verlangt om weer dertien te zijn…pffffff!!!!
    Maar 5 jaar later, 18 jaar, daar wil ik zo voor tekenen, Hanneke!

    Zo’n huis vol giechelende meiden, heb je dat wel overleefd????

    ;-))

  2. Wat een gezelligheid, met al die meiden. Leuke foto’s, kan me voorstellen dat je even weer dertien zou willen zijn, en heerlijk ongegeneerd uit je dak kunnen gaan..zoals je alleen kan doen op je dertiende.
    Fijne maandag 🙂

  3. Moet er niet aan denken om weer 13 te zijn.
    En alles weer opnieuw te moeten.
    Hoewel…ik met de wetenschap die ik dan nu heb, een paar dingen wel héél anders zou doen.

    Leuk voor haar dat ze zo’n pret gehad hebben.

    fijne dag..liefs Carla.

  4. Joh, wat ziet dat er gezellig uit. Heel leuk. Ik zou ook geen 13 meer willen zijn maar het is voor een ouder toch hartstikke leuk om je kind daar temidden van andere 13 jarigen te zien genieten.

  5. Leuk hoor die meisjes van 13,ik heb zo,n kleinzoon nou die weet ook van geen ophouden als het om feestjes gaat ,heerlijk om dit mee te maken .
    Liefs ida

Zeg het maar:

