Wat een weekend…..

Afgelopen weekend was er één van het memorabele soort.
Allereerst begon het met de verjaardag van vriend Jos. Daarna volgde mijn verjaardag op zondag en maandag. Samen met kinderen en vrienden heb ik mijn 49e levensjaar ingeluid, ondersteunt door een knallend (nou ja, babypijltjes maken niet zoveel herrie) vuurwerk.
Ik ben schandalig verwend. Boeken, flessen rosé (ja, ja, mijn weblog wordt gelezen), fleurige gebaksschoteltjes, planten, bloemen, de soundtrack CD van Mamma Mia, en van mijn lief een antieke paspop. Ik word er verlegen van, zoveel verwennerij.
Van Boven kreeg ik fantastisch verjaardagsweer. Volgens broer Kees, die ook jarig was, krijg je wat je verdient. Laten we het daar dan maar op houden. Ik ben blij dat hij mooi weer verdient op zijn verjaardag, dan heb ik het ook.
En dan natuurlijk alle felicitaties op het web-log, de mail en hyves. Super! Hartstikke bedankt allemaal. Het was een Feestweekend met een hoofdletter F! Ook het (inmiddels traditionele) voetbalpotje ontbrak niet. Twee jongens tegen vier meiden, de stand was ongeveer gelijk (volgens de meiden).
Ik heb spierpijn in mijn buik van het lachen en een schorre keel van het meezingen blèren met de nieuwe Mamma Mia CD.
(Hierbij wil ik mijn buren graag mijn excuses aanbieden voor de gemaakte overlast.)
Gelukkig is mijn verjaardag nog niet helemaal voorbij, want zaterdag vier ik het nog eens met mijn familie.
Ik zal de buren vast inlichten, kunnen ze misschien een weekendje weg.
En nu is het weer een gewone doordeweekse dinsdag. Vanochtend ben ik weer met dochter drie naar de ortho geweest. De was hangt te drogen in de zon en de boel is weer opgeruimd.
Nu een lekkere bak koffie en vooral heel veel nagenieten.

11 gedachtes over “Wat een weekend…..

  1. leuke geschenken, Hanneke, maar die paspop wat ga je daarmee doen?
    Je hebt nu ook al zaterdag om naar uit te kijken, eens zien of het weertje dan ook nog meevalt… 😉

    Groetjes!

Zeg het maar:

