Hieperdepiep

Vandaag is mijn tweelingbroer Kees jarig.
En zoals wel vaker voorkomt met tweelingen: ik dus ook.
Kees wordt 48 en ik vier voor de tiende keer mijn 39ste verjaardag.
Tja, verschil moet er zijn, we zijn tenslotte ook niet eeneiig.
Lieve Kees, ik wens je een hele prettige dag en tot zaterdag.

12 gedachtes over “Hieperdepiep

  1. Van harte proficiat, Hanneke en ook voor broer Kees.
    Maak er een leuke dag van.
    De zon komt al op en de vogels kwetteren een vrolijk lang zullen ze leven voor jullie.
    Have fun.

  2. Hallo lieve schoonzus,
    Vanharte gefeliciteerd met je verjaardag,een fijne zonnige dag gewenst samen met allen die je lief zijn.
    Dikke knuffel,
    Ank.

  3. Ha mijn onrustige koningin van blogland.
    Dank je voor deze originele felicitatie…

    Ik kijk al uit naar de zesde!
    We maken er een mooi feessie van, toch????

    Groetsels

  4. hey hanneke,
    ook van mij nog een x gefeliciteerd!!! het was errug gezellig gisteren!!!
    de bessen smaakte weer als vanouds, gelukkig maar.
    nu vandaag de kinders op bezoek, maak er een gezellig dagje van,
    ook broertje kees gefeliciteerd!!
    enne….nog 2 hele jaartjes en dan zie je dan toch echt sara!!!
    liefs van annet

  5. Dat is 30 jaar geleden dat Kayak deze hit had met Ruthless Queen.
    En ‘felicidades’ met je broer Kees. Even wat voor je opgezocht:
    Hoogste plaats: 6 Aantal weken in Top 40: 10
    Datum binnenkomst Top 40: 24 februari 1979

    Jouw verjaardag kunnen wij beslist niet meer vergeten. Kijk morgen maar eens op onze fotolog en je zult begrijpen waarom.
    Voordat het te laat is Hanneke, ook namens Mara, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. De hoeveelste is niet belangrijk. Samen met Gert nog heel veel mooie jaren toegewenst en op naar de ‘Sara’ in goede gezondheid, want dat is toch de rijkste rijkdom die een mens mag bezitten.
    Vanaf de Costa del Sol
    Saludos de Albert

  6. Ook nog gefeliciteerd met je broer…Zoals je ziet ben ik weer met een inhaalslag bezig, die 3 jaar van mij was dus niks, je liegt jezelf gewoon 10 jaar jonger hihi…

Zeg het maar:

