Keukenprinsessen

Gisteren was een hoofdpijn dagje.
Het zat er al een paar dagen aan te komen, en gister was het goed raak
Een groot deel van de dag in bed gelegen
Om vier uur moest ik dochter-drie van de trein halen en wat boodschappen doen.
We moesten tenslotte ook nog eten.
Mojo wilde wel koken en als een volleerde kok, bakte ze de lekkerste pannenkoeken.
Helaas is dit geen geur-blog, anders had je even kunnen ruiken hoe lekker ze waren.
Die dag daarvoor had dochter twee al heerlijke nasi gemaakt.
Ik bof maar met mijn keukenprinsessen.
De hoofdpijn is verdwenen. Maar goed ook, want vanavond ga ik naar de film.
Angels and Demons, naar het Bernini mysterie van Dan Brown.
Ik heb het boek in één ruk uitgelezen.
De film speelt zich af in Rome en omdat we daar afgelopen herfst geweest zijn, ben ik zeer benieuwd naar de beelden van die prachtige stad.
Iedereen een goed weekend gewenst.

9 gedachtes over “Keukenprinsessen

  1. Leuk zulke keukenprinsessen in huis. Enne….veel plezier bij de film. Droom er niet van. De titel doet veel engs vermoeden.

  2. Jemig hé! Kom ik even een paar dagen niet langs, staan er een heleboel nieuwe logjes! Jij bent veel te productief voor mij.:-))
    Heerlijk als je dochters voor je kunnen koken, als je zelf niet helemaal lekker bent.
    Oh, bij teruglezen staat dat wel raar. Ik bedoel, als je je niet lekker voelt!

  3. Hoi Hanneke
    Je hebt een van je keuken prinsessen op de foto staan en zo te lezen kunnen ze wel koken of bakken.
    Heerlijk is dat weleens een keer dat een ander voor je het eten klaar maakt.
    En was de film mooi?

  4. En hoe vond je de film?? Ik heb de boeken van Dan Brown verslonden maar nog geen films gezien, ik ben een betje bang dat het zal tegenvallen, hoewel Tom Hanks 1 van mijn favoriete auteurs is! Wie weet huur ik de films wel een keer.
    Misschien een tip voor je hoofdpijn wat bij mij altijd helpt, met rode tijgerbalsem je slapen masseren, ’t klinkt vreemd maar het helpt bij mij wel!

  5. Oh heerlijk pannenkoeken… Ik ga vrijdag naar mijn dochter, we hebben een druk programma zaterdag dus dan ben ik er maar vast.
    Ik zal vragen of ze pannenkoeken wil bakken, dat is zo ongeveer het enige wat ze kan (wat eten klaarmaken betreft dan) en gelukkig ook goed! Jammie, krijg er nu al zin in!
    En gelukkig ben je ook weer van die hoofdpijn af…

Zeg het maar:

