Verbazing….

Afgelopen week is het me voor de tweede keer overkomen.
Eerst wilde ik het niet geloven. Dit gebeurt mij niet.
Maar aan de andere kant is het een wonder dat het niet veel vaker voorkomt.
Als je nagaat welk gevaar er in de lucht hangt en hoeveel kans je loopt slachtoffer te worden, dan is twee keer in de pakweg 25 jaar nog een meevaller.
Ik ben benieuwd of het jullie wel eens overkomen is.
Moet je natuurlijk wel eerst weten wat er gebeurd is:
Afgelopen week is mijn schone was, vrolijk wapperend aan de droogmolen, ondergescheten door rondvliegend tuig.
Wat zeg je dáár van?

16 gedachtes over “Verbazing….

  1. zeker je bent een gelukspiep,onze buurman heeft duiven(laagvliegende)de aanvliegroute is pal over de droogmolen,succes verzekerd en dan hebben we het maar niet over de ramen!lang leven de droger!en de glazenwasser.En nu zeg je dat is duur die droger,maar alles overnieuw wassen,dat is het ook niet…….ach ik ben er aan gewend.

  2. Het luchtruim boven ons ligt blijkbaar ietwat buiten de vluchtroutes. En – ook al ben ik er niet helemaal zeker van – dus denk ik dat wij voorlopig nog bespaard bleven van dergelijk onheil…

    Die was op de foto ziet er wel nog ongehavend uit…

  3. Haha..nee dit zal mij niet gebeuren, heb de was altijd boven hangen te drogen. Met het raam erbij open ruikt het net zo lekker fris. Misschien een stuk plastic erover om volgende aanvallen te voorkomen ? 🙂

  4. tja helaas staat de waslijn dicht bij ons boompje die een duivennest herbergt dus …komt er wel vaker als gemiddeld een vies lakentje nog een keer in de was bij ons maar dat kan me lekker niks schelen.

  5. Maar 2 x dat valt dus best wel mee…Bij mij was er dan niet zo’n vieze ergernis op mijn was, maar op mijn voorraam vande auto. Wat een plak viezigheid, en ging er met geen mogelijkheid meer af

  6. Tja, bekend verschijnsel, ook op autoramen, net gezeemde keukenramen enz. Maar, in het centrum van Rotterdam is het een ware crime op dit moment, de overlast van duiven neemt elk jaar toe. De gemeente wil een oplossing bedenken, maar hoe en wat dat blijft de vraag.
    Prettig weekend!

  7. Dat is mij nog nooit overkomen. Wel heb ik in mijn onhandigheid vaak schone lakens en slopen in de modderige vijver laten vallen. En zo nog een paar van die dingen. Wat doe je tegen die schijtlijsters? Katapult? Of gewoon flink tekeer gaan?

  8. Mijn vader heeft wel eens overwogen om een katapult te maken om ze te laten schrikken.. Maar vanwege de oeh’s en ah’s, van mij uit medelijden met de beestjes, is het er nog nooit van gekomen waardoor een wasje wel eens dubbel gedraaid moet worden =P

  9. Vervelende rotvogels! Mijn was is altijd schoon gebleven toen ik het nog altijd buiten droogde, maar zelf heb ik wel eens een lekkere flets op mijn hoofd gehad, dat is ook erg hoor…hahaha

Zeg het maar:

