Ruggesteun

Rust maar even lekker uit
Sluit je ogen
Koester je
In de warmte van de zon
En luister
Naar de golven en
Het meeuwenkoor
Maar niet te lang
Want het tij keert
En krijg je natte billen

12 gedachtes over “Ruggesteun

  1. Een heerlijke ruggensteun, ik zou er wel een paar uurtjes willen vertoeven. Genieten van de zee en het strand, heerlijk..de natte billen neem ik op de koop toe. Een mooie tekst heb je erbij 🙂

  2. hihi ik vind het gedicht geweldig;)
    eerst heel lieflijk om dan vervolgens….natte billen te krijgen;))
    en gave foto erbij ook zeg.
    fijne nieuwe week met liefs van mij..;)

  3. hij is leuk!!!
    als ik op het strand ben, lig ik het liefst zo dicht mogelijk bij de vloedlijn,
    ja en natte voeten heb ik dan ook wel eens gehad!!

  4. hoi wouter, bedankt voor je bezoek en je reactie.
    het ziet er inderdaad niet uit, in een vorige layout stond het hele gedicht naast de foto, nu lijkt het nergens naar.

Zeg het maar:

