De griep

Daar ligt ze dan op de bank.
Dochter drie, ziek thuisgekomen van kamp.
’s Avonds liep de koorts op tot ruim boven de 39.
Normaal gesproken denk je: Ach, een griepje, gaat wel weer over.
Maar met al die heisa rond de varkens- of Mexicaanse griep, (we zijn toch geen varkens?), zit ik toch zenuwachtig te googelen, naar de symptomen.
Ik word er niet veel wijzer van.
Maar ja, we zijn niet in Mexico geweest. Wel in Zeeland, telt dat ook?
Gelukkig is de koorts inmiddels wat gezakt, maar ik ben pas helemaal gerust als ze weer beter is.

9 gedachtes over “De griep

  1. goed voor jezelf zorgen of laten zorgen, dan komt het allemaal weer goed.
    Als je het niet vertrouwd ff langs de huisarts.
    Ook in Zeeland kun je een Zeeuwse griep vangen.
    Beterschap, Hanneke.

  2. Kan me voorstellen dat de varkensgriep toch door je hoofd schiet, maar de kans daarop lijkt mij vrij klein. Ik wens je dochter van harte beterschap 🙂

Zeg het maar:

