Beste bloggers

Na een paar dagen zonder computer, ben ik nu druk bezig een inhaalslag te maken op het web.
Even’ een blogronde doen. Wat is er veel geschreven. Met name de gebeurtenissen op koninginnedag  houden de gemoederen druk bezig.
Ook bij mij borrelt er van alles op, om toevertrouwd te worden aan het (digitale) papier.
Ik wil jullie bedanken voor de leuke reacties die ik kreeg op mijn blog-verjaardags-blog.
De oogst tot nu toe is één lurker, Hennie welkom.
Alle onbekende bezoekers blijven natuurlijk ook welkom.
Trui, helaas, jou kan ik echt niet meer bij de lurkers rekenen. Leuk geprobeerd.

6 gedachtes over “Beste bloggers

  1. Ik zag bij mezelf dat je idd flink aan het ‘inhalen’ bent. Wat een dagen heeft ons kleine landje achter de rug nietwaar? Rare wereld, maar toch ook mooie wereld. Nog altijd gelukkig.

  2. LURKLES 1. (ontlurken en lurkmode)

    Binnen het lurken kent men een aantal groepen;
    1. De eerste is geheelonthouder, dat wil zeggen dat deze helemaal nooit iets toevoegt.
    2. De tweede is iemand die zelden iets bijdraagt, slechts af en toe dus.
    3. De derde is een persoon die wel in bepaalde nieuwsgroepen, chatrooms of forums iets bijdraagt maar in andere alleen lurkt.
    – Wanneer een lurker plots echt gaat bijdragen na een tijd lurken noemt men dat ontlurken. Dit kan echter ook van tijdelijke aard zijn. Men kan na actieve periode ook weer in de lurkmode gaan.

    Ik zit me nu te bedenken…..ben ik nu lurker 1,2 of 3…..???
    (hoewel…tegelijkertijd met dit berichtje valt l dus al af..)

    Wat is lurken eigenlijk nog meer….?
    -Het snel leegdrinken van een glas (bier bijvoorbeeld) “Die lurkt er aardig op los…”.
    -Het sabbelen op de vingers wat veel gezien wordt bij kinderen.

    (weet je trouwens wat de ultieme lurkervaring is….
    “nadat je snel een biertje achterovergeslagen hebt al sabbelend Han haar blogjes lezen….” )

  3. Vrouwe Hanneke,
    Ik zou begot niet meer weten hoe ik hier terechtgekomen ben, maar ik dacht bij mijzelve, die mevrouw lacht zo charmant naar mij, ik schuif even een briefje onder de deur van het tuinhuisje. Voorlopig blijf ik nog een lurker, dat besef ik ook wel.
    Met vriendelijke groeten,
    De Drs.

Zeg het maar:

