Ik ben weg

Lieve lezers, deze blogger gaat er even een paar dagen tussenuit.
Samen met schoondochter-één, dochter-drie en een vriendinnetje, reis ik vanmiddag af naar Zeeland.
Bestemming Center Parcs, Port-Zélande (eigenlijk nog net Zuid-Holland). Stijf aan de Noordzee kust, wat wil je nog meer? Nou ja, een beetje mooi weer zou natuurlijk wel leuk zijn.
We zijn niet van plan veel te doen, al had schoon het plan sportschoenen mee te nemen en heb ik toegezegd dat ook te doen. Ach, ik hoef ze natuurlijk niet te gebruiken.
In ieder geval heb ik twee dikke boeken mee en die móeten uit!
Verder gaan er nog maskertjes en andere tutdingen in de tas, dus ontspannen zullen we.
Jullie zullen het dus een piepklein weekje zonder me moeten stellen. Gaat wel lukken toch?
Vrijdag ben ik er weer, uitgerust tot op het bot. Dan ga ik er weer tegenaan.

Tot dan!

11 gedachtes over “Ik ben weg

Zeg het maar:

