1 April!!!

Natúúrlijk ga ik niet stoppen met bloggen!!
Ik zou niet eens kunnen.
Maar het is vandaag
1 april!!!!
Zeg eens eerlijk, was je erin getrapt?
Aan de reacties gezien niet allemaal, of had Ida jullie op het goede spoor gezet?
Ik kon het niet laten.
Sorry.  Maar niet heus!
Heerlijk zo’n dag waarop je iedereen er ongestraft tussen mag nemen.
Het maakt niet uit hoe. Van ‘je veter zit los’ tot ‘er zit pasta op je wang’ en erger.
Beetje jammer dat ik er zelf ook de hele tijd instink.
Zijn jullie er nog tussen genomen of heb jezelf iemand voor de gek gehouden?
Vertel het me, dan kan ik alvast inspiratie opdoen voor het volgende jaar.
Dan ga ik ze nu op kantoor maar eens wakker schudden. Een bommelding lijkt me wel leuk.
Een vrolijke dag vandaag.
Er loopt trouwens een spin over je haar!

10 gedachtes over “1 April!!!

  1. Han….je had me gister goed tuk aan de telefoon….. ja waarom zou ik het niet geloven!!! het zou toch kunnen….

    Hier nog een mooie uit de oude doos:
    1969 – Het Nederlandse Journaal meldde dat op 1 april een grote landelijke actie zou worden gehouden om zogenaamde ‘zwartkijkers’ op te sporen, mensen die hun kijk- en luistergeld niet hadden betaald. Controleurs zouden met een scanner door de straten rijden om overtreders te betrappen. “Of daar niets tegen te doen zou zijn”, vroeg een journalist. “Nee”, was het antwoord van een controleur, want hij kon zich niet voorstellen dat men zijn televisietoestel in aluminiumfolie zou wikkelen, want dan zou de voorbijrijdende controledienst met hun scanner niets kunnen uitrichten. De volgende dag was al het aluminiumfolie in de winkels binnen enkele uren uitverkocht………………..

    en by the way…… ik ben niet bang voor spinnen… lekker laten zitten dat beest
    Tot zaterdag….(zal ik een rolletje alu-folie voor Gert meenemen???)

  2. Ja, ik was er volledig ingetrapt! Ik heb altijd een beetje moeite met het noemen van een dag en het noemen van een datum. Ik leg de link gewoon niet.

  3. Dank voor de e-card, lief meis!
    Ja, ik ben er ingetuind, jij had me te pakken.Dit soort dingen geloof ik zomaar, waarom geen blog pauze niks mis mee toch…..haha.
    Laat je niet te veel foppen, Hanneke!!

  4. gister bij tv west deden ze een oproep naar de hond van Hilary Clinton,Lady zou weggelopen zijn uit het Kurhaus,vast een 1 aprilgrap zei ik tegen manlief,vanavond maar eens kijken of dat zo was.Misschien is die confickerworm ook wel een 1 aprilgrap,laten we het hopen,anders valt er weinig te bloggen.Zelf heb ik met een collega eens een 1 aprilgrap uitgehaald,die ga ik vandaag eens op mijn blog zetten.fijne dag en opletten want 1 april is nog niet voorbij!

  5. Omdat ik gisteren geen tijd had om te lezen ben ik er dus niet ingetrapt… ik had je trouwens toch niet geloofd hoor….denk ik. ( bedankt voor de e-card,lief!)

  6. had ik dus goed hé, stout ding!
    Maar ik vind dat die 1 april grappen hoe langer hoe minder gedaan worden, en dat is wel jammer.
    Vorige nacht op m’n werk kreeg ik telefoon van iemand die nog als uitzendkracht bij ons heeft gewerkt. Hij had een bericht gekregen van het “interimkantoor” met de melding dat hij vandaag weer aan de slag kon bij ons. Maar aangezien er tijdelijke werkloosheid is, zijn interims dus wel uitgesloten. Iemand had ‘m dus wel heel graag aan de poort zien staan vandaag… 😉

Zeg het maar:

