Stoppen

Ik heb er een tijdje over nagedacht, ik vind het heel jammer, maar ik heb besloten (voorlopig) met het bloggen te stoppen.
Gebrek aan tijd en inspiratie drijven mij tot deze beslissing.
Morgen schrijf ik mijn allerlaatste blog en dan gaat de stekker eruit.
Ik beloof je dat het een knaller wordt, dus kom nog één keertje op bezoek.
Je zult er geen spijt van krijgen.

9 gedachtes over “Stoppen

  1. Oh en dit herken ik ook. Ik houd het alleen nooit zo lang vol om niet te bloggen.
    Maak goed gebruik van je blogvrije tijd en vergeet niet tussendoor notities te maken. (voor als je weer begint, snap je?)
    Hopelijk zien we je ook weer terugkomen.:-)

  2. Je moet echt niet denken dat ik het geloof Hanneke. Dat is een veel te doorzichtige aprilgrap. Bedenk vannacht in bed nog maar wat beters.

  3. dit de dag voor 1 april?

    Mij maak je zoiets niet wijs, Hanneke. Je logt zowat elke dag en plots geen inspiratie meer zeker?
    Kom nou!

    Tot morgen…

    Billy

Zeg het maar:

