Weer mis

Deze keer wist ik het zeker: Anniek is de mol. Vanaf het begin had ik haar in de smiezen, de stiekemerd.
Ik had mijn overwinningsspeech al voorbereid: ‘Jongens, jullie laten je veel te veel afleiden door onbelangrijke dingen, jullie lijden aan tunnelvisie, bla, bla, bla…’
Helaas, ik zat er weer eens naast. Jon is de mol. Nooit wat gezien, logisch, want ik zat me te focussen op Anniek. (Hoezo, tunnelvisie)
Voor degene die nog niet door heeft waar dit over gaat: ik heb het over het TVprogramma-aller-TVprogramma ‘Wie Is De Mol.’
Tot nu toe heb ik het maar één keer bij het rechte eind gehad en toen wist half  WIDM-verslaafd Nederland het, dankzij de gouden tip op WIDM.nl
Volgend jaar ga ik gewoon achter dochter drie aan, die apenkop heeft het nu al vier keer goed gehad. Verschrikkelijk toch. En dan dat airtje: ‘Ik wist het allang.’ Grrr!
Gelukkig kan ik goed tegen mijn verlies…..

Deze werkweek zit er weer op.
Het belooft een mooi weekend te worden, dus daar ga ik eens lekker van genieten.
Morgen ben ik alleen en kan ik doen wat ik wil. Waarschijnlijk een paar struikjes vervangen, die de vorst niet overleefd hebben. In ieder geval naar buiten.
Zoon twee en vriendin zitten een paar dagen in Parijs. Zou ik ook wel willen. Ze treffen het met het weer. Gelukkig maar, niets zo vervelend als door een druilende stad lopen.
Lieve mensen, ik ga maar weer eens wat doen. Geniet van het weekend!
Hebben jullie nog plannen?

11 gedachtes over “Weer mis

  1. Hoi Hanneke ,ja ook ik verdacht jon hij was de mol .Heerlijk hoor om dan na afloop de mollen streken terug te zien .
    Weekend lekker struine bij de kringloop en verder de boodschappen hé verder zie ik wel !
    Fijn weekend
    Liefs ida

  2. wisdm nooit gezien,maar ik ga morgen ook eens in de tuin’rommelen’,hier en daar wat snoeien en opruimen.De dag is alweer gevuld voordat deze is begonnen.Fijn weekend.

  3. Jammer Hanneke dat je weer hebt verloren! Volgend jaar hopelijk weer, het wordt dan de 10e keer (heb ik net gehoord hoor), dus wie weet is 10x scheepsrecht bij jou!
    Morgen lekker rustig dagje en zondag naar een nicht in Belgie gezellig met mijn dochter.
    Fijn zonnig weekend!
    Liefs, Teresa

  4. hahahaha, ik herken het gevoel, Hanneke. Overtuigd zijn maar uiteindelijk toch je verlies moeten toegeven… Prachtige televisie toch hé, de Mol.
    Ik ben hier nu alleen thuis, lekker genieten van muziek. En morgen maken we een uitje met vrienden, naar het Nederlandse Sluis. Zondag nog niks…

    Fijn weekend!

  5. Zaterdag hebben we in de omgeving gewandeld en gefietst. Zondag zijn we een dagje naar Amsterdam geweest. Door de binnenstad gewandeld, mijn moeder bezocht, langs mijn schoonmoeder geweest maar die was niet thuis. 🙂

Zeg het maar:

