Tuttenweekend, het verslag.

Helaas, het zit er weer op.
Een weekend dat begon met champagne en eindigde met soep.
Met daar tussenin hele lange strandwandelingen, lekker eten en drinken, heel veel lachen en helaas een zieke vriendin, die bijna het hele weekend in haar bed heeft gelegen.
Dit is wel een heel beknopt verslagje, goed dan zal ik er een paar dingetjes uitlichten.
Stel je voor: een tweepersoons sauna, met daarin zes vrouwen, die inmiddels geen maatje 34 meer hebben: dat werd zo al zweten. Toch
vond eentje het nodig haar sloffen aan te houden.
Een lange wandeling over het strand met als tussenstop de boulevard, waar we tevergeefs op zoek gingen naar de nieuwe Linda met Arie Boomsma in vol ornaat, om onze zieke vriendin iets op te monteren.
Eten in een Turks restaurant met alleen maar mooie mannen en een vrolijke serveerster, dan is de hele avond natuurlijk al goed.
Het heerlijke weer, met een strakblauwe lucht, waardoor we nog even lekker in een kuil hebben liggen zonnen.
Je ziet het, het was genieten.
Ik kan nog over veel meer schrijven. Over de kapotte sherry fles, de mama-mia CD, het bokkenschieten, Anthony Hopkins, fruit, of het verhaal dat ik vertelde en waardoor bijna iedereen in slaap viel, maar dat doe ik niet, dat is privé.
En nu zit ik dus na te genieten. Een beetje duf door te weinig slaap of de anti-depri pil die ik gisteren per ongeluk nam omdat ik dacht dat het een pijnstiller was.
Binnenkort de reünie, ik kijk er naar uit.
En Heleen, snel weer beter worden.

10 gedachtes over “Tuttenweekend, het verslag.

  1. Jullie hebben dus heerlijk genoten! 🙂
    Sterkte voor jezelf en beterschap voor je vriendin.
    Ik heb zelf zo’n twee keer per jaar een paardrijweekend met een groep van onze manege.

  2. Fijn dat je zo genoten hebt, voor herhaling vatbaar dus.
    Beterschap voor de zieke vriendin, jullie hebben haar vast bijgepraat.
    Haha, die pil werkt wel uit, heb je toch een goede reden om lekker na te genieten.

  3. dit klinkt echt als een bourgondisch weekendje, helemaal in de stijl zoals ik het zo vaak wil/heb… 😉
    Ik word er wel een beetje jaloers van, Hanneke.
    Benieuwd naar de foto’s…

    Groetjes,

    Billy

  4. vertel jij verhalen waar je bij in slaap valt? dat kan ik me nauwelijks voorstellen als ik de verhalen hier lees.:-)
    beterschap voor je vriendin en die pil werkt niet zo lang, hoor!

Zeg het maar:

