Wii?

In het begin keek ik er nogal eens vreemd van op, wanneer ik buren in hun huiskamer wild heen en weer zag springen en van zich af zag slaan.
Normaal gesproken toch nette, beheerste mensen
Inmiddels weet ik dat ze dan aan het ‘Wii-en’zijn.
Eindelijk een computerspel waarbij je moet bewegen.
Dochter drie heeft voor haar verjaardag ook een Wii gekregen.
Dit tot grote tevredenheid van haar grote broers en zussen, die haar gelijk hun favoriete spel hebben gegeven.
Zo heb je er zelf tenminste ook wat aan, dachten ze zeker.
Huisraad aan de kant en spelen maar.
Drie dagen lang is er onophoudelijk ge-Wiid, met als gevolg dat de hele familie krom loopt van de spierpijn.
Moeders niet natuurlijk, want die heeft een dijk van een conditie. Bovendien heb ik niet zoveel gewiid.
Lieve mensen, als je dus langs ons huis loopt en je ziet ons wild bezig zijn, dan zijn we gewoon aan het Wii-en. Meer niet.
En dan nu de tafel aan de kant, dan kan mama mooi even oefenen.

14 gedachtes over “Wii?

  1. Wat een lol met elkaar. Het lijkt me erg leuk Wii. Onze kinderen vermaken zich, wat de computer betreft, gelukkig nog met simpele Donald Duck spelletjes enzo… (Ik kwam hier even via Menrike)

  2. Onze zoon heeft ook een wij, en wij moesten er ook aan geloven. Een beetje raar gevoel hoor, zo voor de TV staan te springen, en bowlen en tenissen, maar wel leuk hoor 🙂

  3. ’t Is zo leuk! Wij hebben er ook één! Alleen jammer dat we een spel besteld hebben die al vanaf sinterklaas in nalevering is! Heel de wereld is aan het WII-en geslagen geloof ik, want de WII-fabriek kan het allemaal niet aan!!!

  4. ik was ook is op een verjaardag Het was mooi weer en ik ging buiten zitten Ik zag in de kamer mensen rare bewegingen maken
    Toen ik op nader onderzoek uitging zag ik het dat gedoe op een tv Gek gezicht hoor

  5. Leuk om erna te kijken hoe andere op gaan in een spellentje Wii,niets voor mij maar dat neemt niet weg dat ze er plezier in hebben toch!
    Liefs ida

  6. Prachtig….en je kunt elkaar er makkelijk een blauw oog mee slaan he? Ga maar tennissen met dat ding. Whoehaaaaaaaa……heerlijk.

  7. Hartstikke leuk tijdverdrijf! Tijdens de kerstvakantie hadden we ook een Wii in huis en iedereen heeft zich prima vermaakt…maar idd spierpijn krijgen kom je bijna niet onderuit! Maar met bowlen won ik steeds en dat was toch een reden om iedere keer nóg een spelletje te doen!

  8. Hehe dat gebeurd hier ook nog wel eens en we hebben zowel mijn schoonouders als mijn ouders zo ver gekregen dat zij het ook gekocht hebben… en met de wii fit… was ik vorig jaar voor ik ziek werd al flink wat kilo’s af gevallen… dus het helpt echt dat bewegen…

Zeg het maar:

