Toeval?

13 Februari 1990.
Moe, maar gelukkig lig ik gewassen en gestreken op bed.
Mijn dochter die twee uur daarvoor geboren is, ligt naast me pruttelgeluidjes te maken.
Mijn dochtertje van twee jaar, zit gezellig tegen me aan.
Ik krijg een brok in mijn keel van geluk.
Op de achtergrond staat de radio zachtjes aan.
‘Daar gaat ze’ van Clousseau wordt gedraaid.
13 Februari 2009.
Ik ben in de winkel, nog snel een cadeautje kopen voor mijn jarige dochter.
Dan hoor ik ‘Daar gaat ze’, Clousseau klinkt door de winkel.
En weer krijg ik een brok in mijn keel.
Toeval? Ik geloof daar niet in.

9 gedachtes over “Toeval?

  1. Toeval bestaat niet hoor! In ieder geval geloof ik er niet in…
    “Alles heeft een reden” zeg ik altijd. Je moest er gewoon weer even aan herinnerd worden blijkbaar…
    Liefs, Teresa

Zeg het maar:

