En Hij gaat nog niet naar huis…..

Dacht ik dat het Sinterklaas geweld achter me lag, moet ik nog weer aan de slag.
Ik weet dat dit rijmt, maar dat is pure pech.
Vanochtend komt dochter 3 in lichte paniek naar beneden.
‘Ik heb morgen Sinterklaasfeest van vereniging en dat ben ik helemaal vergeten. Ik heb nog niets en ik weet niets!’
Op mijn suggestie om dan maar mijn surprise te pakken van afgelopen vrijdag, een computer, werd afwijzend gereageerd. Want dat had niets te maken met de persoon in kwestie of het cadeautje.
Ik bracht nog naar voren dat iedereen wel eens wat met een computer doet, maar ook daar werd negatief op gereageerd.
Ze heeft de jeugdleider, een jonge vent die gestoord is van auto’s.
Hij wilde een sorteerbak voor schroefjes hebben.
Dus stelde ik voor zo’n bak van een kartonnen doos te maken, ik heb namelijk zo’n ding die daar perfect voor geschikt is.
Ook dat werd weggewimpeld: ‘dan weet hij gelijk wat hij krijgt.’
Ik geef het op.
Ik denk dat we (lees: ik) een autoblad gaan maken.
En dan nog het gedicht.
Heeft iemand misschien een kant-en-klaar gedicht voor een autofanaat liggen?
Je kunt hem voor morgenavond half zeven inleveren bij ondergetekende.
Ik ga snel aan de slag en daarna naar de bouwmarkt een schroefjes-sorteer-doos scoren.
Dag Sinterklaasje, daaag daaag……

10 gedachtes over “En Hij gaat nog niet naar huis…..

  1. Ach, ben je nog niet van die man af, ik dacht toch echt dat hij weer naar Spanje was vertrokken. Veel succes met het cadeautje, en een gedicht, heeft deze Piet even niet.

  2. Ah, dus Sinterklaas is bij jou nog lang niet weg. En een schroefjessorteerdoos… Tja, een echt mannending, haha. Daar gaat mijn fantasie ook niet onmiddelijk bij werken.

  3. Die ouwe man heeft wat gestress op zijn geweten!:-))
    Maar als je nog interesse hebt, ik heb even een gedichtje gemaakt. Zeg maar waar je het hebben wilt.

  4. Hoi hanneke
    Daar komt dochter drie wel even wat laat mee opdraven.
    Daar zijn mama’s voor, maar als het allemaal wordt afgewimpeld dan weet je hetniet meer .
    Maar eh is het goedgekomen ook met het gedicht
    Groetjes Rinus

Zeg het maar:

