Dank u Sinterklaasje….

Het heerlijk avondje is weer afgelopen. Het was een super geslaagde pakjes avond.
Dochter 1 kwam op het laatst ook nog, dus het hele spul was compleet.
We begonnen om half acht en om elf uur waren we uitgepakt.
Iedereen had weer goed zijn best gedaan op de surprises en gedichten.
Geweldig, wat een talenten.
Wat werd er zoal gemaakt: een bowlingbaan, overhemd, pan boerenkool, tom-tom, kaarsenstandaard met kaars, aankleedpop, bordje van Heracles, keukenprins outfit, terrarium met valse slang en een computer voor mij, dit in verband met mijn weblog.
Halverwege de avond kwam ik erachter dat er nog een cadeautje boven stond, vergeten.
Ook dit is inmiddels traditie.
Nu rest me nog de puinhoop.
Als dat opgeruimd is ga ik de boom maar eens van zolder halen.
Toch wel raar, direct van Sinterklaas naar kerst.
Maar ja, tradititie  hè.
Ik heb dus nog genoeg te doen.
Tot de volgende keer

7 gedachtes over “Dank u Sinterklaasje….

  1. het ziet er daar inderdaad een hele gezellige boel uit!
    Ik kijk al uit naar Kerstavond, dan doen wij pakjesavond

    Nog een gezellig weekend verder, Hanneke!

  2. Zal ongetwijfeld een hele leuke avond geweest zijn want het ziet er super gezellig uit. Leuk gedaan zeg al die foto’s zo bij elkaar… heb je daar een omschrijving van?
    Groetjes, Teresa

Zeg het maar:

